AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Hvor får jeg kjøpt det billigst? På nett, power, Elkjøp? Skal brukes til skole så må være Word, pp, edel osv, men ikke noe mer fancy. Skal studere i 3 år Anonymkode: b0aa6...fdf
Sugar&Spice Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor får jeg kjøpt det billigst? På nett, power, Elkjøp? Skal brukes til skole så må være Word, pp, edel osv, men ikke noe mer fancy. Skal studere i 3 år Anonymkode: b0aa6...fdf Sjekk først om studiestedet ditt har gratisordning for dere. På mitt studiested får vi det gratis, og det fant jeg helt tilfeldig ut RETT før jeg skulle kjøpe det via nett
Solivagant Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Fikk det gratis via studiene, så sjekk det ut først. Hvis ikke ville jeg kjøpt på nett.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 TS her oj det visste jeg ikke.. hvilke studier har dere gått? Vet dere om man får det på sykepleien? Anonymkode: b0aa6...fdf
Sugar&Spice Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her oj det visste jeg ikke.. hvilke studier har dere gått? Vet dere om man får det på sykepleien? Anonymkode: b0aa6...fdf Jeg går på BI. Er usikker på ditt studie, går du på privat eller offentlig skole? Tipper uansett at de har en rabatt for studenter. Vent til skolestart med å kjøpe, så kanskje du slipper å kjøpe i det hele tatt.
Drømmern Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her oj det visste jeg ikke.. hvilke studier har dere gått? Vet dere om man får det på sykepleien? Anonymkode: b0aa6...fdf Det spørs på studiested, ikke konkret studie. På UiB får man det hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her oj det visste jeg ikke.. hvilke studier har dere gått? Vet dere om man får det på sykepleien? Anonymkode: b0aa6...fdf Ja, det gjør du Anonymkode: 66e25...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå