AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Blir dere kun tiltrukket av andre folk som er ripped og i ekstremt god fysisk form, eller kan dere bli tiltrukket av folk med helt "vanlig" kroppsfasong og fettprosent også? Anonymkode: e70c3...e81
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 "Supertrent" er et høyst subjektivt ord. For din del betyr det at man er ekstremt god fysisk form (hva nå enn det betyr siden du ikke utdyper hva det betyr for deg) og at man har lavere fettprosent enn normalt. Det er ikke slik at man må ha unormalt lav fettprosent for å være godt trent! Så jeg forstår bare ikke hvorfor du trekker inn dette. Det er ikke akkurat sånn at det er bra for kroppen å ha for lite fett. Du må altså forklare hva du mener med å være ekstremt godt trent siden vi alle har forskjellig syn på hva det innebærer. Anonymkode: f628c...ccd 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Jeg er over gjennomsnittet fit og kjæresten er smålubben. Er kvinne. Anonymkode: 6731f...6eb 1
Ulla Ullsokk Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Det finnes jo mange eksempler på det! Topptrente menn med litt smårunde damer og slanke trente damer med pondusmenn. Det er jo mer enn fettprosenten som gjør folk attraktive. 1
Gjest Axl Rose Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 (endret) Jeg er topptrent, og dama er litt mindre trent mer normal. Eksen er mer smålubben. Eks før der igjen var tynn og spinkel. Altså jeg har vært sammen med litt av hvert. Jeg går ikke kun etter kropp og nei må ikke være topptrent. Eneste krav jeg har er at hun må trene litt sammen med meg også. Ikke være sofagris. Det har ingen av damene vært. De har likt å trene de også. Bare ikke så mye så meg. Vennene mine er både tynne, trente, normale og overvektige. Endret 5. august 2017 av Axl Rose
Gjest Froning Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir dere kun tiltrukket av andre folk som er ripped og i ekstremt god fysisk form, eller kan dere bli tiltrukket av folk med helt "vanlig" kroppsfasong og fettprosent også? Anonymkode: e70c3...e81 Blir mest tiltrukket av vanlig kroppsfasong og fettprosent.
Gjest Cyrus Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå er jeg der at jeg tar det jeg får
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 Veldig mange av oss "topptrente" er lite opptatt av kropp på den måten. Jeg har trent på elitenivå store deler av livet, og det å "se ripped ut" har aldri vært en motivasjon. Så ja, jeg har vært tiltrukket av "normale" menn, men jeg har likevel lyst på en kjæreste som deler treningsinteressen min, som blir med ut på treningsturer, og som er opptatt av god ernæring. Anonymkode: ca3b0...6de 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 Både jeg og kjæresten er ganske fit. Da vi møttes var det annerledes. Han var tynn og slet med å legge på seg, og jeg var lubben og slet med å gå ned i vekt. Det var en hobby og interesse vi utviklet sammen. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan kjæresten min ser ut, sånn sett. Det er personligheten hans jeg falt for, og det er personligheten hans som gjør at vi enda er sammen. At han trener og er interessert i fitness er et bonus, men bare fordi jeg synes det er gøy å ha fellesinteresser. Ikke fordi det påvirker utseendet hans. Anonymkode: 0122a...563
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #10 Skrevet 7. august 2017 Jeg har trent veldig mye styrke, har godt synlig sixpack og markerte muskler i hele kroppen. Mannen min er derimot "pingle" Veldig, veldig tynn, og likevel ser man ikke spor av muskler i kroppen hans. Han er verdens beste likevel. Anonymkode: cd662...74d 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #11 Skrevet 7. august 2017 På 6.8.2017 den 11.24, Cyrus skrev: Akkurat nå er jeg der at jeg tar det jeg får Why? Anonymkode: 3130b...75c
Gjest Cyrus Skrevet 7. august 2017 #12 Skrevet 7. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Why? Anonymkode: 3130b...75c Mentale problemer, og øvrige problemer i livet som har gjort selvfølelsen min så lav at jeg ikke engang klarer å be kassadama på rema om en ekstra bærepose uten å begynne å rødme og stamme. Dette har ført til at jeg har stengt meg mer og mer ute fra verden siden jeg føler meg som en inntrenger uansett hvor jeg befinner meg, og at det rett og slett ikke finnes noen plass til meg i samfunnet. Og da tenker jeg derfor i de baner at ingen mennesker ønsker å ha noe med meg å gjøre. Dette gjør det svært utfordrende å skulle sjekke opp damer, og de gangene jeg prøver (dette foregår såklart kun på tinder siden den ekte verden er for skummel) blir jeg bare avvist. Svar godt nok?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #13 Skrevet 7. august 2017 4 minutter siden, Cyrus skrev: Mentale problemer, og øvrige problemer i livet som har gjort selvfølelsen min så lav at jeg ikke engang klarer å be kassadama på rema om en ekstra bærepose uten å begynne å rødme og stamme. Dette har ført til at jeg har stengt meg mer og mer ute fra verden siden jeg føler meg som en inntrenger uansett hvor jeg befinner meg, og at det rett og slett ikke finnes noen plass til meg i samfunnet. Og da tenker jeg derfor i de baner at ingen mennesker ønsker å ha noe med meg å gjøre. Dette gjør det svært utfordrende å skulle sjekke opp damer, og de gangene jeg prøver (dette foregår såklart kun på tinder siden den ekte verden er for skummel) blir jeg bare avvist. Svar godt nok? Ikke at det hjelper deg et fnugg, men dette var ganske godt beskrevet og må si jeg kjente meg litt igjen. Håper du blir bedre snart. Anonymkode: 3130b...75c 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 7. august 2017 #14 Skrevet 7. august 2017 11 minutter siden, Cyrus skrev: Mentale problemer, og øvrige problemer i livet som har gjort selvfølelsen min så lav at jeg ikke engang klarer å be kassadama på rema om en ekstra bærepose uten å begynne å rødme og stamme. Dette har ført til at jeg har stengt meg mer og mer ute fra verden siden jeg føler meg som en inntrenger uansett hvor jeg befinner meg, og at det rett og slett ikke finnes noen plass til meg i samfunnet. Og da tenker jeg derfor i de baner at ingen mennesker ønsker å ha noe med meg å gjøre. Dette gjør det svært utfordrende å skulle sjekke opp damer, og de gangene jeg prøver (dette foregår såklart kun på tinder siden den ekte verden er for skummel) blir jeg bare avvist. Svar godt nok? du er både kjekk og morsom. Smart er du og. Snart er du oppe igjen.
Gjest Cyrus Skrevet 7. august 2017 #15 Skrevet 7. august 2017 1 time siden, canacas skrev: du er både kjekk og morsom. Smart er du og. Snart er du oppe igjen. Det er en god tanke, men det går bare én vei med denne karen er jeg redd..
Gjest Peaches Skrevet 7. august 2017 #16 Skrevet 7. august 2017 1 time siden, Cyrus skrev: Mentale problemer, og øvrige problemer i livet som har gjort selvfølelsen min så lav at jeg ikke engang klarer å be kassadama på rema om en ekstra bærepose uten å begynne å rødme og stamme. Dette har ført til at jeg har stengt meg mer og mer ute fra verden siden jeg føler meg som en inntrenger uansett hvor jeg befinner meg, og at det rett og slett ikke finnes noen plass til meg i samfunnet. Og da tenker jeg derfor i de baner at ingen mennesker ønsker å ha noe med meg å gjøre. Dette gjør det svært utfordrende å skulle sjekke opp damer, og de gangene jeg prøver (dette foregår såklart kun på tinder siden den ekte verden er for skummel) blir jeg bare avvist. Svar godt nok? Trist at du føler det slik! Du må hoppe i det og be en dame du liker ut på date, kanskje hun sier ja😊 hvis ikke så er det verste som kan skje at hun sier nei.
Gjest Cyrus Skrevet 7. august 2017 #17 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Peaches skrev: Trist at du føler det slik! Du må hoppe i det og be en dame du liker ut på date, kanskje hun sier ja😊 hvis ikke så er det verste som kan skje at hun sier nei. Vanskelig når man ikke har noen som helst kontakt med noen damer. Men nå sporer tråden av så vi får gi oss.
Aesthetics Skrevet 7. august 2017 #18 Skrevet 7. august 2017 Dama trener ikke noe styrketrening og driver heller ikke med jogging, men er veganer så hun spiser ganske sunt og tar godt vare på seg selv. Det er dét aspektet ved trening som er attraktivt for meg, kroppen blir bare en bonus. Jeg synes det er fint med en veltrent damekropp, men dama ser likevel mye bedre ut enn alle andre i mine øyne, så ja, "helt vanlige" kroppsfasonger er det ingenting galt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå