Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal kjøpe meg ny mascara. Etter å ha lest litt her inne på forumet, står valget nå mellom HR Spectacular eller Lash Queen. Hva er hovedforskjellene mellom disse? Hvilken ville du valgt?

Forøvrig er vippene mine ca gjennomsnittlig i lengde og fylde. Vil ha en mascara som gir litt i alle retninger :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

HAR PRØVDT BEGGE ,MEN HAR NÅ LANCOME SIN FLEX ENTILS....,TROR JEG DEN HETER MYE BEDRE .

Skrevet

Jeg har akkurat byttet fra Spectacular til Lash Queen, og må si at jeg foretrekker den sistnevnte, selv om Spectacular er god den også.

Skrevet
HAR PRØVDT BEGGE ' date='MEN HAR NÅ LANCOME SIN FLEX ENTILS....,TROR JEG DEN HETER MYE BEDRE .[/quote']

Må bare tilføye at jeg er Så enig! Lancome flexstensils er den beste mascaraen jeg noen gang har brukt! Og jeg har prøvd mange.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg likte HR Extravagance bedre enn Lancomes Flextencils.

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg liker HR Lash Queen sin, og lancome hypnose sin!

Et fett for meg så lenge disse er tilgjengelige.

Men den HR spetacular, hva lover den mascaraen? Og hva holder den? :)

Skrevet

HR Spectacular er min favorittmascara, som jeg stadig vender tilbake til. Det er først og fremst en mascara som gir lengde, og det gjør den virkelig. For å få maks volum må du bruke en booster under, men jeg legger 2-3 lag, og blir da fornøyd.

Utover det holder den kjempegodt; vippene klistrer seg ikke sammen, og den drysser aldri.

Lash Queen har jeg ikke prøvd, jeg har gått lei av å teste alle mascaraer på markedet, for jeg har for lengst funnet ut at de ikke kan finne opp hjulet på nytt (selv om produsentene hevder det) :)

Gjest Anonymous
Skrevet

lash queen fra hr er ikke så bra som jeg trodde... ble skuffet jeg, de ga meg ikke supermyke vipper, bare litt harde og ekle synes jeg.... jeg har prøvd mange mascaraer og vil anbefale deg enten lancome catwalk eller maybelline express volume-den var virkelig bra! til å være så billig! og noen av loreal sine er gode, særlig den false lashes effect.

har ikke prøvd HR spectacular eller extravagance. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har nettopp mottatt Spectacular fra SN. Er fornøyd så langt. Hvilken maskarafjerner bruker dere til den?

Skrevet

Jeg foretrekker to-fasefjernere av den typen du rister sammen. Akkurat nå har jeg den fra Lancome, som er ganske bra. Ellers liker jeg tofase-fjernerne fra YSL L'Oreal (sistnevnte koster under femtilappen i dagligvarebutikker, H&M, Vita osv).

Hvis du har helt vanlig Spectacular (ikke vannfast), kan du bruke de fleste fjernere brukes.

Gjest Daniella_
Skrevet
lash queen fra hr er ikke så bra som jeg trodde... ble skuffet jeg, de ga meg ikke supermyke vipper, bare litt harde og ekle synes jeg.... jeg har prøvd mange mascaraer og vil anbefale deg enten lancome catwalk eller maybelline express volume-den var virkelig bra! til å være så billig! og noen av loreal sine er gode, særlig den false lashes effect.

har ikke prøvd HR spectacular eller extravagance. :wink:

Ja, det eneste minuset med at vippene tørker så fort og blir veldig stive. Vanskelig å freshe opp vippene senere på dagen hvis man vil det. Så her må all mascara på med en gang...

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, har prøvd det, alt på en gang, men da klumpet vippene seg noe sinnsykt! nei, tror hypnose fra lancome er bedre, børsten ser fin ut!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg skal prøve Lash Queen... :)

Liker best simple sminkefjerner!! og ysl sin var jo bare helt super.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg anbefaler i hvertfall ikke lash Queen... tror du vil bli skuffa, bortkastet penger er det også.... lancome sine virker myyye bedre! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

eller diorshow fra lancome, en av de aller beste jeg noensinne har prøvd...... :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet
eller diorshow fra lancome' date=' en av de aller beste jeg noensinne har prøvd...... :wink:[/quote']

eller dior show FRA DIOR som er skikkelig drit :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

hvordan er det skikkelig drit? du får jo utrolig lange og fyldige vipper da....! :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet
hvordan er det skikkelig drit? du får jo utrolig lange og fyldige vipper da....! :wink:

neh... klumpete stusselige vipper og en mascara som smuldra og smitta av var det jeg fikk :)

Skrevet

Og den tåler ikke å se regn på værkartet på TV en gang før den renner og gir pandaøyne.

Gjest Anonymous
Skrevet

nei, nå får dere gi dere! diorshow er en av de mascaraene som gir lengst vipper , og har den største kosten av alle mascaraer! lancome hypnose...er den bra da?

diorshow finnes jo i vannfast også da.....

så hvilken en anbefaler dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...