Gå til innhold

Hva synes dere om merket "Alessi"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg skal gifte seg og jeg har enda ikke kjøpt gave.. Denne venninnen min har ingen spesielle ønsker og blir glad for det meste. 

Jeg kom over noen fine Alessi skåler her om dagen. Jeg har ikke sett så mye Alessi i det siste (i folks hjem) og lurer på om Alessi er et kurant merke? Eller er det litt... ut?

Anonymkode: e1ea2...c79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I mine øyne er Alessi et relativt dyrt og flott merke. Ikke noe som brukes til hverdags.

Anonymkode: 313f1...e3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Alessi. Ikke fått med meg at det er ut, det er vel heller det at det er et merke som ikke er helt allemannseie.

Heller Alessi enn Kähler, for å si det sånn.

Anonymkode: eff52...af5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Alessi er jo et stort italiensk merke. Er tidløst i mine øyne. 

Drømmen er et Alessi toalett! 

Anonymkode: 6022a...2e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en god del Alessi på 90-tallet, og har alt fremdeles. Så vidt jeg vet, var de først med å lage morsomt på design på ganske kjedelige produkter. 

For meg, er Alessi ganske tidløst. Og styrer man unna de mest fargesprakende produktene, er det ting som kan brukes lenge. 

Anonymkode: f0ab5...ed0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har en brødboks fra Alessi, hatt den i 10 år. Elsker den!! Digger det tidløse designet.👍

Anonymkode: 25ce0...988

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsket Alessi før, men ser/hører lite om det merket nå til dags. Vi hadde mye Alessi da jeg bodde hos min daværende samboer, men han var mer Alessifan enn meg og fikk beholde mesteparten. 

Husker de hadde noen stilige termoser? 

Anonymkode: f4ea8...e1a

AnonymBruker
Skrevet

Liker også allessi.

Det er generelt noen plast produkter som kjennes våte ut når en tar på dem. Styr unna. De knuser og sprikker av seg selv og uansett merke.

Anonymkode: 2f530...861

Skrevet

Alessi er en kjempeflott gave! Jeg har kjøpt Alessi til to av mine nærmeste venninner, da de giftet seg. Tidløst, som oftest en hit, og passer inn i de fleste hjem.

• Liker 1
Skrevet

Alessi har mye fint. Har mange venner som sverger til Alessi. Men det er overhodet ikke min stil! Hadde jeg fått noe fra Alessi, så hadde jeg nok byttet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...