Gå til innhold

Enkelte eier ikke skam! Eks "Svigerinne" styr.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min bror satt barnevakt. 

Hans kjæreste var innom. 

De bestilte mat som hun hentet. 

Tok seg friheten å bruke mine bil. 

Dette er nå en stund siden. Og de har gjort det slutt. 

Jeg blir kontaktet da, "jeg", er blitt tatt i en fotoboks med alt for høy fart i en 50 sone. 

En kan ikke se ansiktet da personen ser ned på telefonen sin. Så det kunne vært meg. Jeg synes også det ligner. 

Jeg har nå kommet til bunns i hvem det er. Og hun nekter. 

Jeg var på besøk hos en venninne den kvelden. Ingen av oss har sms fra denne dagen da hun ringte meg og jeg ringte min bror. Han hadde ingen sms'er fra sin eks nå. 

Kjenner jeg koker! 

Skal ned på politistasjonen på mandag! Altså.. Jeg kan da ikke miste lappen på grunn av noen andre???? 

Anonymkode: 75a86...179

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså de eneste bevisene de har er at bilen er din og at det ligner på deg... Da må nok din venninne bekrefte at du var der på det tidspunktet! 

Svigerinner altså, det er grusomt. Er så glad jeg bare har 1, håper for guds skyld at mine brødre og svogere enten er homofil eller blir foralltid singel :fnise: 

Anonymkode: ad64b...691

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet

Det kunne vært deg ? Lært en lekse nå da? Nei,det er ikke rettferdig.

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo vitne på at du var borte, og din bror vet at kjæresten hans lånte bilen din - så går du til sak skal det gå din vei

Anonymkode: 6047d...ef9

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Du mister da ikke lappen på grunn av dette? 

Anonymkode: bcc54...f68

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså de eneste bevisene de har er at bilen er din og at det ligner på deg... Da må nok din venninne bekrefte at du var der på det tidspunktet! 

Svigerinner altså, det er grusomt. Er så glad jeg bare har 1, håper for guds skyld at mine brødre og svogere enten er homofil eller blir foralltid singel :fnise: 

Nei. Ikke grusomt:-) godt de fins. Får litt  vett inn i pappen på våre brødre :-D

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, har henne og min bror som støtter, men hennes versjon er at dette er hevn! 

Hvem låner en annen bil uten å spør???? Enten ville hun spare bensin og bom eller slippe å få junk drittlukten i sin egen bil... Eller så er hun bare dum! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, NotNaomi skrev:

Nei. Ikke grusomt:-) godt de fins. Får litt  vett inn i pappen på våre brødre :-D

Det kan være både og :P Den svigerinnen jeg har er ikke godt for noe/noen ;) 

Ja, har henne og min bror som støtter, men hennes versjon er at dette er hevn! 

Hvem låner en annen bil uten å spør???? Enten ville hun spare bensin og bom eller slippe å få junk drittlukten i sin egen bil... Eller så er hun bare dum! 

Det kan hun hevde alt hun vil, men når du har to uavhengige vitner som sier at det ikke var deg - går det nok bra! 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du mister da ikke lappen på grunn av dette? 

Anonymkode: bcc54...f68

80 i 50 sone.. Alt for høy fart! 

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan være både og :P Den svigerinnen jeg har er ikke godt for noe/noen ;) 

Det kan hun hevde alt hun vil, men når du har to uavhengige vitner som sier at det ikke var deg - går det nok bra! 

Kjedelig . 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, NotNaomi skrev:

Kjedelig . 

Jepp! Når jeg tenker meg om var min forrige svigerinne (samme bror som har hatt 2 forhold) veldig alright og en fin bonus til familien! Så jeg trekker tilbake det jeg sa. Hun jeg har nå er så forferdelig at det skygger over alt annet :P 

Men nå sporer vi av, beklager så mye TS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer mest på hvorfor du har bilnøkkelen liggende og slenge når du ikke vil at noen skal låne bilen, da gjemmer du den eller tar den med deg. 

Men min far opplevde at noen råkjørte med fimabilen og ble tatt, men ut fra bildet var det vanskelig å se sjåføren nøyaktig. Da måtte eier av bilen, altså firmaet, pent betale boten. Eier er ansvarlig.

Anonymkode: 1c008...9d6

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer mest på hvorfor du har bilnøkkelen liggende og slenge når du ikke vil at noen skal låne bilen, da gjemmer du den eller tar den med deg. 

Men min far opplevde at noen råkjørte med fimabilen og ble tatt, men ut fra bildet var det vanskelig å se sjåføren nøyaktig. Da måtte eier av bilen, altså firmaet, pent betale boten. Eier er ansvarlig.

De fleste har da bilnøkkelen liggende i sitt eget hus? Jeg tar aldri bilnøkkelen med meg på fest eller venninnekveld? :P Broren hennes skulle passe barna, man stoler da på sin egen bror og tenker at det er trygt at bilnøkkelen henger på plassen sin...

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har nøkkelskap inni garderobeskapet. Det henger ikke synlig, men det er ingen stor hemmelighet for henne da hun har vært inni garderobeskapet før og ja.. Burde tatt koden på, men likevel.... Skal da vel ikke være nødvendig å måtte låse inn bilnøkler når en person du stoler på passer barna dine. Alt kan skje... Men hadde du virkelig sett den komme?? Jis

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Eier er ansvarlig ja! Men da er det jo tyveri hvis en låner bil uten samtykke???? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min bror satt barnevakt. 

Hans kjæreste var innom. 

Jeg blir kontaktet da, "jeg", er blitt tatt i en fotoboks med alt for høy fart i en 50 sone. 

En kan ikke se ansiktet da personen ser ned på telefonen sin. Så det kunne vært meg. Jeg synes også det ligner. 

Jeg var på besøk hos en venninne den kvelden. Ingen av oss har sms fra denne dagen da hun ringte meg og jeg ringte min bror. Han hadde ingen sms'er fra sin eks nå. 

Kjenner jeg koker! 

Skal ned på politistasjonen på mandag! Altså.. Jeg kan da ikke miste lappen på grunn av noen andre???? 

Du kan ikke bli tatt for dette. Du må antagelig bevise hvor du var. Du kan opplyse til politiet hvem som kjører?men du må ikke.  

Anonymkode: 1538e...cd2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du forteller det enkelt og greit som det er. Politiet har bevisbyrden og at dere "ligner litt" holder ikke, og det bør uansett ikke være vanskelig for deg å bevise at det ikke kan ha vært deg.

At hun som kjørte bilen nekter er forståelig, hun vil jo ikke miste lappen! Men det er en helt annen sak, en sak mellom politiet og henne. Mange slike saker blir henlagte fordi politiet ikke klarer å bevise hvem det er som har kjørt.

Endret av Leifern
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare fortelle alt til politiet. Si at hun har tyvlånt bilen og nekter for det, så etterforsker de saken. Eventuelt kan du anmelde henne for tyveri, for å underbygge din historie. (Mulig politiet krever at du gjør dette uansett, siden det formelt sett er det som har hendt.)

Anonymkode: 5b272...1c4

• Liker 7
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min bror satt barnevakt. 

Hans kjæreste var innom. 

Kjenner jeg koker! 

Broren din får betale.

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min bror satt barnevakt. 

Hans kjæreste var innom. 

Kjenner jeg koker! 

Hva sa politiet da du var der og ba om å få se bildet? Du får jo ikke det tilsendt i posten uten videre i sammen med boten, så du må jo allerede ha vært i kontakt med de. 

Tror liksom ikke helt på denne historien.

Anonymkode: d0b06...db7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...