AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Jeg er 16 år og tenner veldig på tanken av å ha sex med eldre kvinner. Rundt 45-60 år gamle damer. Jeg har lyst til å være den "uerfarne", og at hun dominerer sexen. Rett og slett at jeg blir en opplevelse for henne. At hun for opplevd litt ungdom igjen, men jeg vil også oppleve hennes erfaringer. Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å prøvd meg på en eller en annen kvinne rundt i den alderen, men hvordan? Er nok temmelig sikker på at dette er en svært unormalt ting å tenne på.. Likevel kan jeg ikke gjøre noe for det. Er det noen av dere menn/kvinner som har samme "fantasi" som meg? -Dette er ikke noe troll innlegg, er bombe seriøs. Anonymkode: b3228...511
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Har det gått inflasjon i slike tråder? Anonymkode: 069b8...6f4 7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Eldre damer? Trodde du mente bestemor eller oldemor alder rundt de 70. Anonymkode: 18c37...674 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Det er visst ei i en annen tråd her. Pluss hun fra i natt. Anonymkode: 18c37...674
Perle Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 (endret) Tror du mener voksne kvinner, ikke eldre. Er redd du er i yngste laget. Om du i det minste hadde vært myndig eller helst over tjue, tror jeg det ville vært enklere for deg. Jeg er 33, og en 16 åring hadde føltes som et barn for meg. Liker unge pene menn, og min samboer er 8 år yngere enn meg selv, men som sagt hadde jeg ikke klart å være med noen under tjue på det seksuelle planet, og ikke under 24/25 forholdsmessig. Endret 5. august 2017 av Perle
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 Jeg tror du vil ha problemer med å finne en så voksen dame som vil ha sex med en 16-åring. Jeg er 28 og du blir alt for ung for meg. 16 år var til og meg for ungt da jeg var 18 år Anonymkode: c5aaf...cf3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 Lei de gamle damene på KG som utgir seg for å være unge menn. Anonymkode: 6d869...ac4 1
Horten Market Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 16 år og tenner veldig på tanken av å ha sex med eldre kvinner. Rundt 45-60 år gamle damer. Anonymkode: b3228...511 Dette er issues psykologen kan hjelpe deg med. Når sex brukes for å tilfredsstille et annet behov enn sex, vil du aldri oppnå den tilfredsstillelsen du er ute etter, og skape et usunt avhengighetsforhold. Som en alkoholikker som drikker bort sine bekymringer.
96musclekid Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 Jeg er så heldig at jeg fikk oppleve en kveld med ei i 40åra..helt fantastisk! Håper jeg en dag får muligheten igjen. Gutt 21
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 Jeg er 40 og synes unge menn ofte er veldig deilige og vakre - men en 16-åring hadde blitt som et barn for meg og jeg hadde ikke ønsket å ha sex med noen som var så unge. Beklager, unge mann. En ung mann for meg er en som er pluss/minus 25. Anonymkode: f6a74...f9d 1
isw Skrevet 6. august 2017 #11 Skrevet 6. august 2017 (endret) Jeg fatter ikke at det går sport i å kritisere fantasier?! Man kan fantasere om akkurat hva man vil. Det finnes ingenting som er galt eller riktig. Handlinger er noe annet. Det krever samtykke fra begge parter. I dette tilfellet, TS, så tror jeg at du dessverre må innse at it won't happen. Kanskje når du blir 20, men ikke nå. Men jeg tror du har andre fantasier når du er 20. Slike fantasier (om å bli dominert av en eldre kvinne) er ganske vanlige når man er ung og går i mange tilfeller bort. Uansett synes jeg du skal utforske din seksualitet med noen på din egen alder. Endret 6. august 2017 av isw 1
Virrevirrevapp Skrevet 6. august 2017 #13 Skrevet 6. august 2017 Tror du har litt større sjanse når du ihvertfall er blitt myndig. Mange vil vegre seg mot å ha sex med en som riktignok er over den seksuelle lavalder, men ikke en voksen. Er det det at hun dominerer som er det viktige? Eller er det alderen hennes som tenner deg?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #14 Skrevet 7. august 2017 På 5.8.2017 den 18.54, AnonymBruker skrev: Jeg er 16 år og tenner veldig på tanken av å ha sex med eldre kvinner. Rundt 45-60 år gamle damer. Jeg har lyst til å være den "uerfarne", og at hun dominerer sexen. Rett og slett at jeg blir en opplevelse for henne. At hun for opplevd litt ungdom igjen, men jeg vil også oppleve hennes erfaringer. Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å prøvd meg på en eller en annen kvinne rundt i den alderen, men hvordan? Er nok temmelig sikker på at dette er en svært unormalt ting å tenne på.. Likevel kan jeg ikke gjøre noe for det. Er det noen av dere menn/kvinner som har samme "fantasi" som meg? -Dette er ikke noe troll innlegg, er bombe seriøs. Anonymkode: b3228...511 Bare fortsett og fantasere og kos deg i fantasien, det er jo bare deilig. Ikke alle fantasier som bør eller trenger å utføres heller, noen fantasier er gode fordi de er fantasier. Anonymkode: f0947...b39 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #15 Skrevet 7. august 2017 Hvis du er 16 år er du jo nesten bare et barn enda...ikke voksen. Håper ikke at voksne kvinner og menn er så kyniske at de har sex med så unge mennesker..dette er skadelig for unge umodne tenåringer. Du kan godt vente med sex til du passerer 20. Anonymkode: e9030...a4c
Gravity Skrevet 7. august 2017 #16 Skrevet 7. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er 16 år er du jo nesten bare et barn enda...ikke voksen. Håper ikke at voksne kvinner og menn er så kyniske at de har sex med så unge mennesker..dette er skadelig for unge umodne tenåringer. Du kan godt vente med sex til du passerer 20. Anonymkode: e9030...a4c Når man er 16 år er man ikke et barn, men en ungdom. Mange 16-åringer har stor sexlyst og hormonene raser. Det er helt normalt å fantasere om både det ene og det andre. Jeg var selv seksuelt aktiv fra jeg var 16 år, dog med en jevngammel kjæreste. Hvorfor skal man vente med sex til man er over 20?? Jeg tenker at det er en smule sært å være godt voksen og ha sex med en 16-åring - men å si at det er skadelig for ungdommen er kanskje å trekke det litt langt.
lillbilly Skrevet 7. august 2017 #17 Skrevet 7. august 2017 (endret) Jeg ville aldri hatt sex med en 16 åring! Det ville vært så feil som det overhodet gikk andre å bli. Som 40 åring hadde jeg sex med en på 21, som egentlig var langt under min nedre grense da, men han såg mye eldre ut. Nå ti år senere så er min absolutte nedre grense 35, og da skulle han vært "digg" for å si det sånn! Komfortsona starter på 40. Endret 7. august 2017 av lillbilly Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #18 Skrevet 7. august 2017 Når jeg var 16-17 år pleide jeg å chatte å møte mye eldre damer i den alderen som du beskriver ts. Var spennende og god sex. Er masse damer som tenner på det samme, å ha sex med en ung uerfaren gutt. Er bare det at kvinner skal virke politisk korrekt på mange områder. Fantasier er bare sundt. Anonymkode: d96e7...87d
Gjest Stille leser Skrevet 7. august 2017 #19 Skrevet 7. august 2017 Hadde meg med ei i 30 åra da jeg var i militæret på skjold. Var desidert det beste jeg hadde hatt på den tiden. Er i 30 åra selv nå kunne aldri hatt meg med ei på 18-19. Kjenner en som er 40 som har seg med flere på rundt 20. Syns det er litt rart.
Hurepoix Skrevet 7. august 2017 #20 Skrevet 7. august 2017 (endret) På 5.8.2017 den 18.54, AnonymBruker skrev: Jeg er 16 år og tenner veldig på tanken av å ha sex med eldre kvinner. Rundt 45-60 år gamle damer. Anonymkode: b3228...511 Litt runkematerial fra Nasjonalbiblioteket mens du venter på din Diane Philibert / madame Houpflé; http://www.nb.no/nbsok/nb/88e48566a734082c6560745ca355f88c?index=1#191 Kultiver deg selv. Husk på at Emmanuel Macron var svært intellektuelt bråmoden da han sjarmerte sin mye eldre maîtresse. En sann Hermes. Det hjelper sikkert også med masse krøller, da det kan trigge eldre kvinners freudianske morsinstinkter på ville veier. (Macron nummer to fra høyre på bakre rekke. Du kan jo begynne å bruke krølltang. Kanskje hun kan krølle håret ditt i litt kinky gender-fluid rollelek? Finne deg en eldre frisørdame som blir litt gledelig overraska når hu oppdager at du ikke er homo selv om du kommer for å krølle håret?) Endret 7. august 2017 av Hurepoix
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå