AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Heisann Til høst skal jeg melde meg opp til skriftlig teorieksamen i barne og ungdomsarbeider faget, dette skjer gjennom fylkeskommunen. For å ta fagbrevet må man ha nok praksis og bestått teori. Jeg vil så gjerne ta teori i desember, og lurer på om noen her inne har hatt akkuratt det samme? om noen har eksempel på eksamensoppgave fra ifjor eller 2015,14 .... ? Håper på svar :D Anonymkode: 307ce...36d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Jeg har tatt den, og det er ingenting å være nervøs for ihvertfall. Enklere eksamen har jeg aldri hatt. Et et par år siden jeg tok den, i 2015. Husker ikke helt nøyaktig hvordan oppgaven var, men det var noe med at 2015 var friluftslivets år og hvordan jeg ville legge opp til av friluftsliv i barnehagen. Og så var det å lage en toukers plan for SFO, om jeg ikke husker helt feil. Anonymkode: 8a771...b9e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Jeg tok prøven i 2013, ikke noe å grue seg for! Vi fikk barnehage, husker ikke alt men jeg hadde småbarnsavdeling. Det handlet om språkstimulering, hvordan innrede for språkstimulering osv. Jeg har dessverre ikke oppgaven, den måtte skrives på papir og sendes inn, har ingen ting elektronisk. Har dere ikke prøveeksamener? Det hadde vi på skolen, og det var eksamener fra tidligere år. Anonymkode: 33efe...e90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå