Gå til innhold

slo til jenta!!!

Anbefalte innlegg

Gjest jente19aar_
Skrevet

i dag på skolen så r d ei jente som alltid prøver sg på typen min ;)hu vet vi r sammen mn prøver seg for d.

sto sammen m masse venninner da vi så hu gikk bort til typen.vi venta litt for å sjekke hva hu gjorde.så hu dytta litt borti han (sånn flørtete).jg gikk rett bort og spurte hva hu drev m.hu var skikkelig klysete og ei skikkelig blære og ba mg passe mine egne saker.jg fortalte at typen var MIN sak,derfor hadde jg noe m d.hu fortsatte å le hånlig av mg.og BAMMMM så slo jg hu ned.herregud man trenger ik gjøre sånt bare for å gjøre det :roll::roll::roll:

ble utvist mn typen ble gla.sa han var stolt av å ha ei jente m ryggrad ;););)

hu derimot kom sg unna med en ussel blyleppe :evil: :evil: :evil:

noen jenter!!!!!!!!! :roll::roll::roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest jente19aar_
Skrevet

FOR Å GJØRE EN LANG HISTORIE KORT SÅ SLO JEG EI JENTE SOM PRØVDE SEG PÅ TYPEN MIN!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva var poenget med innlegget da ? Vil du har tilbakemeldinger på om det var riktig eller ikke.... ? (prøver ikke å være spydig, jeg bare spør.)

Gjest jente19aar_
Skrevet
Hva var poenget med innlegget da ? Vil du har tilbakemeldinger på om det var riktig eller ikke.... ? (prøver ikke å være spydig' date=' jeg bare spør.)[/quote']

ja fekz???hadde ik du gjort d?

JA FOR EKSEMPEL. HADDE IKKE DU GJORT D?

(oversettelse)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva var det du egentlig ville ha råd eller støtte til? Du forteller her at du slo til en jente som snakket med kjæresten din...

Klarer ikke han å stå opp for seg selv? Kjipt å måtte være avhengig av en kjæreste til å gjøre opp for seg. Det klarer jeg utmerket selv.

Ikke noe å være stolt av heller. Det å bruke vold mot andre mennesker. Mener det er folk som ikke har godt nok ordforrad som tyr til den slags handlinger.

Jeje :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Riktig oversettelse:

Ja for eksempel, hadde ikke du gjort DET?

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig med Hannemor... Hadde ei annen jente prøvd seg på typen min hadde han gitt beskjed om at han har dame, enkelt og greit.

Jeg har nok hatt lyst til å slå ( i andre sammenhenger) men ettersom det kun fører til problemer for meg selv, så jeg velger heller litt mere voksne måter å løse konflikter på.

Gjest jente19aar_
Skrevet

nå holder hun sg i hvertfall unna. d r jo noe av poenget ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Men det vil nok få noen konsenkvenser... Vold pleier å få det.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Neste gang en mann ser på DET løser alle problemer!.

Tror kjæresten din er en skikkelig dott som ikke klarte å takle denne jenta selv. Han påstår at du hadde ryggrad som slo? Han kan umulig ha ryggrad som ikke klarer å formidle til hun du slo at han har kjæreste.

At du slo til hun som du påstår prøvde seg på kjæresten din vitner om at du har få gode argumenter. At det eneste du kunne gjøre var å slå sier for meg at du ikke er særlig moden. Glad du ikke er min kjæreste.

Gjest jente19aar_
Skrevet
Neste gang en mann ser på DET løser alle problemer!.

Tror kjæresten din er en skikkelig dott som ikke klarte å takle denne jenta selv. Han påstår at du hadde ryggrad som slo? Han kan umulig ha ryggrad som ikke klarer å formidle til hun du slo at han har kjæreste.

At du slo til hun som du påstår prøvde seg på kjæresten din vitner om at du har få gode argumenter. At det eneste du kunne gjøre var å slå sier for meg at du ikke er særlig moden. Glad du ikke er min kjæreste.

ehhhhhhhhhhhhhhhhhh? :roll::roll::roll:

herregud a jeg slo fordi hun har holdt på sånn lenge liksom! faen ikke min skyld at hu aldri tar nei for et nei. han sa nei sjøl også btw!!!!!

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Jeg skulle skrevet i første linje:

Neste gang en mann ser på kona mi skal jeg slå'n ned. Det løser alle problemer.

Gjest jente19aar_
Skrevet
Jeg skulle skrevet i første linje:

Neste gang en mann ser på kona mi skal jeg slå'n ned. Det løser alle problemer.

litt ille så slå noen bare fordi de ser.men når de gjør d med vilje når de vet at kona di har mann da tipper jeg du tenker annerledes på det.hvertfall etter mange mange mange ganger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis han sa "nei" (hva slags spørsmål var det han sa nei til forresten? :o ) hvorfor trakk ikke jenta seg unna da ? Og kunne du ikke bare bedt ho om å holde seg unna ?

Gjest jente19aar_
Skrevet
Hvis han sa "nei" (hva slags spørsmål var det han sa nei til forresten? :o ) hvorfor trakk ikke jenta seg unna da ? Og kunne du ikke bare bedt ho om å holde seg unna ?

ja nei til at hun skulle stå ved siden av han og dytte borti han vel.jeg har bedt hu om å holde seg unna flere ganger. men hu gjør d hele tida!det er derfor vi er så klikka på hu!!

Gjest Anonymous
Skrevet

litt ille så slå noen bare fordi de ser.men når de gjør d med vilje når de vet at kona di har mann da tipper jeg du tenker annerledes på det.hvertfall etter mange mange mange ganger.

Men så er det det at voksne mennesker sjeldent oppfører seg på en slik måte.

Å slå noen vitner kun om at man kommer til kort på det verbale plan. Jeg er 100% sikker på at det finnes mange andre og fredelige løsninger på en slik situasjon. Blant annet at gutten/mannen kan gi beskjed selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres ut som en moden gjeng med folk :roll:

Gjest jente19aar_
Skrevet

Men så er det det at voksne mennesker sjeldent oppfører seg på en slik måte.

Å slå noen vitner kun om at man kommer til kort på det verbale plan. Jeg er 100% sikker på at det finnes mange andre og fredelige løsninger på en slik situasjon. Blant annet at gutten/mannen kan gi beskjed selv.

men han har hver gang sagt nei hold deg unna meg. og sagt han har dame.hva mer kan han gjøre?dette var på en måte siste løsning

Gjest jente19aar_
Skrevet
Høres ut som en moden gjeng med folk :roll:

herregud.unnskyld jeg skal oppføre meg som en 50åring :roll::roll::roll:

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

I noen henseende hadde det kanskje ikke vært så dumt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...