Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen prøvde vi ut airbnb for første gang. De vi havna hos hadde nyoppusset leilighet. Et av møbelmanget var genialt. Det var en stol/krakk som det gikk an å gjøre om til en seng. Man tok av trekket, droppa ut sengen og festet på 3 puter med borrelås. Noen som vett hva jeg mener, og vewr hvor jeg kan få tak i sånn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Diana skrev:

Her om dagen prøvde vi ut airbnb for første gang. De vi havna hos hadde nyoppusset leilighet. Et av møbelmanget var genialt. Det var en stol/krakk som det gikk an å gjøre om til en seng. Man tok av trekket, droppa ut sengen og festet på 3 puter med borrelås. Noen som vett hva jeg mener, og vewr hvor jeg kan få tak i sånn?

Du får noe lignende (sovestol) på Ikea http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/living_room/16296/

Anonymkode: abdc1...b11

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Diana skrev:

Her :mynona: er sittemodul med seng http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09149879/

vallentuna-sittemodul-med-seng-gra__0404

AnonymBruker
Skrevet

Er det denne? Slik er den utslått som seng: vallentuna-sittemodul-med-seng-gra__0450

AnonymBruker
Skrevet

Hei @Diana Var det en slik fra Ikea som på et av bildene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...