SiMa Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Jeg er en ivrig bruker av facebook, til "nyttige" ting, utveksling av kunnskap og erfaringer i forbindelse med en hobby. Jeg har mange perifere venner og bekjente på facebook, jeg liker å være litt oppdatert om hva som skjer i livet til de jeg kjenner. (Nå gjøres jo dette mye på facebook, før i tiden flyttet folk maks en km fra der de vokste opp, og oppdateringene skjedde gjennom møter i butikken og sladrekjerringer.) Men nå synes jeg det holder. Det flommer over av "visdomsord" og søte kattevideoer. Merkbart mye mer enn ellers i året. Greit nok, jeg kan bla forbi, men det er en del av det jeg gjerne vil få med meg som forsvinner oppi alt det andre. De ivrigste poster 10-12 kattebilder om dagen. Hvor finner de alle disse?
Uffda Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Du vet det bare er å logge av, ikke sant? Irriterer man seg over ting på nettet så sier det mer om deg enn det du irriterer deg over. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Haha Jeg pleier som regel å blokke dem eller velge "vis mindre". Da er man forsatt venner men slipper å se alt de poster. Anonymkode: 050c7...5fd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå