Mulle7 Skrevet 11. januar 2005 #1 Skrevet 11. januar 2005 Håper jeg ikke bryter noen regler nå, men saken er den at jeg lager og selger litte grann smykker på hobbybasis. Har lyst til å prøve meg på brudesmykker, og trenger i den forbindelse en eller to "kandidater" som kan være litt forsøkskaniner. Jeg kjenner dessverre ingen som skal gifte seg med det første! Hadde tenkt det slik at vi kan kommunisere med bilder og mail i prosessen, og at "forsøkskaninen" kun betaler materialkostnader. Ønsker da å lage noe som passer spesielt til vedkommendes kjole, farger og stil. Hadde vært supert for meg å prøve på en eller to vordende bruder som har litt god tid på seg foran bryllupet. Hvis noen er interessert, så kanskje de kan sende meg en PM?
TeddyToria Skrevet 11. januar 2005 #6 Skrevet 11. januar 2005 Jeg melder meg med glede frivillig Har sendt deg PM!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. januar 2005 #7 Skrevet 11. januar 2005 Jeg har også meldt meg på i kappløpet om det perfekte smykke - se din pm om du ikke allerede har nok folk da
Mulle7 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2005 Hei, nå har jeg sendt PM tilbake til dere som har svart! Kan vel ta i mot et par PM'er til før jeg velger ut en eller to forhåpentligvis villige "prøvekaniner". Kan dere vise til et bilde av kjolen med en gang er det suprt!
Mulle7 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2005 Hei dere! Har plukket ut to "villige prøvekaniner" nå, den ene er en som det viste seg at jeg kjenner fra et helt annet forum (!), og den andre er en jeg har vært i kontakt med tidligere her inne vedr. smykker! Synes jeg har gjort et "moralsk riktig" valg... Gleder meg til å prøve meg på smykker til dere to! :hoppe: Hvis det er noen andre som har lyst å få laget brudesmykker til "vanlige" betingelser, er det alltids mulig å sende meg en PM.
Mulle7 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2005 Til Tigi, Snutus og Aprilbrud: Jeg har prøvd å sende dere PM som svar på deres PM'er, men de nekter å la seg sende!! Svar står egentlig i innlegget mitt over, men med littegrann tilleggsinfo. Send meg evt. annen mailadr. og jeg svarer dere der hvis ikke PM'ene plutselig sendes, da...
Tigi Skrevet 12. januar 2005 #11 Skrevet 12. januar 2005 PM kom fram den! Virkelig nydelige smykker du lager :rosasmil:
Arwen Skrevet 12. januar 2005 #12 Skrevet 12. januar 2005 Til Tigi' date= Snutus og Aprilbrud: Jeg har prøvd å sende dere PM som svar på deres PM'er, men de nekter å la seg sende!! Svar står egentlig i innlegget mitt over, men med littegrann tilleggsinfo. Send meg evt. annen mailadr. og jeg svarer dere der hvis ikke PM'ene plutselig sendes, da... PMer sendes ikke før den som skal ha de logger på og leser de. De ligger i utboksen din helt til det skjer
Mulle7 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #13 Skrevet 12. januar 2005 Ooops!! Er det sånn det fungerer! Vel, det var oppklarende. 1000 takk for info!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå