AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Hva er greia med enkelte butikkansatte som jobber i slow motion ved kassa? Skjønner de ikke at folk ofte er i tidsklemma og har dårlig tid? Anonymkode: 73ea4...6b7 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Kanskje de er ny i jobben? Anonymkode: 91f8d...834 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje de er ny i jobben? Anonymkode: 91f8d...834 Å være ny i jobben er vel ingen unnskyldning for å bruke 30 sekunder på å slå inn hver eneste vare? Anonymkode: 73ea4...6b7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å være ny i jobben er vel ingen unnskyldning for å bruke 30 sekunder på å slå inn hver eneste vare? Anonymkode: 73ea4...6b7 Regner med at du var like flink som de med lang erfaring første gang du prøvde deg i ny jobb. Du er uvanlig flink. Gratulerer Anonymkode: 91f8d...834 24
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Regner med at du var like flink som de med lang erfaring første gang du prøvde deg i ny jobb. Du er uvanlig flink. Gratulerer Anonymkode: 91f8d...834 Til info så er ikke vedkommende jeg snakker om nye i jobben sin. Hvorfor går det ikke an å opprette en tråd her på KG uten at folk skal si en imot med en eneste gang? Er det en slags hobby? Anonymkode: 73ea4...6b7 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 Aha, I get it, om å gjøre å komme med flest mulig punchlines for å få flest mulig plusser. Bra hobby. Anonymkode: 73ea4...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Til info så er ikke vedkommende jeg snakker om nye i jobben sin. Hvorfor går det ikke an å opprette en tråd her på KG uten at folk skal si en imot med en eneste gang? Er det en slags hobby? Anonymkode: 73ea4...6b7 Du informerte aldri om personen var ny i jobben eller ikke. Jeg spurte om det var tilfelle. Du sa at det ikke var en unnskyldning. Jeg spurte om videre informasjon, du kom med et svar som ikke oppklarte dette. Det gjorde du her. Takk for det Hadde du svart på spørsmålet på en ordentlig måte kunne alt dette, inkludert din frustrasjon her, vært ungått Anonymkode: 91f8d...834 12
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du informerte aldri om personen var ny i jobben eller ikke. Jeg spurte om det var tilfelle. Du sa at det ikke var en unnskyldning. Jeg spurte om videre informasjon, du kom med et svar som ikke oppklarte dette. Det gjorde du her. Takk for det Hadde du svart på spørsmålet på en ordentlig måte kunne alt dette, inkludert din frustrasjon her, vært ungått Anonymkode: 91f8d...834 Så utilstrekkelig info er en unnskyldning for å bedrive hobbyen sin. Wow Anonymkode: 73ea4...6b7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 Hvor fort vil du det skal gå i kassen? Anonymkode: d2736...7bb
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #11 Skrevet 5. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til info så er ikke vedkommende jeg snakker om nye i jobben sin. Hvorfor går det ikke an å opprette en tråd her på KG uten at folk skal si en imot med en eneste gang? Er det en slags hobby? Anonymkode: 73ea4...6b7 Jobber ikke på kiwi vel? Vi har en i området her som alltid får til å lage lang kø i kasseområdet fordi han er så treig. Anonymkode: 73aec...ec3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #12 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor fort vil du det skal gå i kassen? Anonymkode: d2736...7bb Er det nødvendig å svare på? Jeg trodde effektivitet var å forvente Anonymkode: 73ea4...6b7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #13 Skrevet 5. august 2017 Jeg utfordrer deg til å ta en jobb hvor du må gjøre det samme dag ut og dag inn, hvor de du jobber for (kunden) alltid står og overvåker og tydeligvis vurderer deg. Personen i kassa skal gjøre det i åtte timer i dag. Kan ikke jobbe like fort hele tiden bare fordi Hansen har dårlig tid. Da må Hansen pent planlegge bedre. Anonymkode: ebbb9...5bc 7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #14 Skrevet 5. august 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med enkelte butikkansatte som jobber i slow motion ved kassa? Skjønner de ikke at folk ofte er i tidsklemma og har dårlig tid? Anonymkode: 73ea4...6b7 Tipper dette var en treg kraftig dame i 50 årene:) Trett av jobben vettu.. Anonymkode: b3750...7a6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #15 Skrevet 5. august 2017 Å være i tidsklemma er det folk er flinkest til i dag. Da får du heller ta deg sammen så du ikke er i tidsklemma Anonymkode: cb2a6...d78 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #16 Skrevet 5. august 2017 Tror ikke du er mottakelig for noen svar så for å gjøre det mest mulig effektivt så er det like greit å avslutte tråden. Neste tråd takk Anonymkode: 8bb98...5bc 4
Mr. Kilmister Skrevet 5. august 2017 #17 Skrevet 5. august 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med enkelte butikkansatte som jobber i slow motion ved kassa? Skjønner de ikke at folk ofte er i tidsklemma og har dårlig tid? Anonymkode: 73ea4...6b7 Rooo dæ ner no Glansvask!
funginger Skrevet 5. august 2017 #18 Skrevet 5. august 2017 Kanskje personen ikke klarer å jobbe raskere? Så fint at butikken ansetter alle typer folk. Hvis du ser ut som du har veldig dårlig tid kan det jo alltids hende at personen gjør det på pur f. Jeg var mange ganger fristet til å gjøre det da jeg jobbet i butikk. 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #19 Skrevet 5. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det nødvendig å svare på? Jeg trodde effektivitet var å forvente Anonymkode: 73ea4...6b7 Har du ikke svar? Du som har det så travelt. Du får gå sent på kvelden, når du har hvilt deg,og er i bedre humør. Lurer på hvilke jobb du har, du må sikkert jobbe veldig fort. I min jobb har vi noe som heter HMS. Vi minner stadig på "skynd deg langsomt" vi tror ikke på at vi gjør så mye mere ved å stresse. Stress er belastende. Anonymkode: d2736...7bb 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #20 Skrevet 5. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til info så er ikke vedkommende jeg snakker om nye i jobben sin. Hvorfor går det ikke an å opprette en tråd her på KG uten at folk skal si en imot med en eneste gang? Er det en slags hobby? Anonymkode: 73ea4...6b7 Den butikkansatte har en minst like viktig jobb som deg. Anonymkode: 840d5...208 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå