AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Hei, noen som har svart på dette; Hvis du svarer "Ja" kan bildet fra studentkortet brukes av faglærer til identifisering ved oppmøteregistrering. Bildet brukes kun i forbindelse med undervisningsformål og publiseres ikke i eksterne systemer. Godtar du at studentkortbildet brukes til undervisningsformål? Er det bare til å svare ja? Anonymkode: bb4fe...cf8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 2 minutter siden, gobbledigook skrev: Hvorfor ikke.... Hva skjer hvis jeg trykker på nei? Vil det ha noe konsekvenser for meg? Anonymkode: bb4fe...cf8
gobbledigook Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva skjer hvis jeg trykker på nei? Vil det ha noe konsekvenser for meg? Anonymkode: bb4fe...cf8 det tror jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, gobbledigook skrev: det tror jeg ikke Hva er poenget med det da? Å kun gjøre det lettere for foreleserne? Anonymkode: bb4fe...cf8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 Bruken av bildene kan variere mellom studiested, men der jeg studerer så brukes det av foreleserne når de skal kontakte enkelte studenter. Det hjelper å huske hvem som er hvem med et bilde når de har flere klasser på over 100 studenter hver. Anonymkode: 468e6...228 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 Jeg har takket ja, tenker det er greit for foreleserne som har flere hundre studenter å forholde seg til. Må jo også si jeg setter pris på de lærerne som faktisk tar seg tid til å lære navnene, så greit å gi de en liten hjelp. Jeg synes selv det er veldig nyttig med bilder for å lære navn når jeg har praksis Anonymkode: ee48a...8ad
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 Jeg svarer nei. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer hvis jeg trykker på nei? Vil det ha noe konsekvenser for meg? Anonymkode: bb4fe...cf8 Nei. Jeg sier nei selv. Anonymkode: 2bd37...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå