Gå til innhold

Dra på nudiststrand?

Fremhevede innlegg

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå må du gi deg. Alle som vil på nudisstrand er ikke menn med perverse fantasier. Kan dere ikke bare slutte å svare helt usaklige ting i denne tråden og heller svare dersom dere faktisk har noe å svare!

Anonymkode: 74c4e...6ad

Hva må gi meg ? har vel aldri sagt at alle menn på nudiststrand er der på feil grunnlag.

Sier bare at jeg tror TS er en mann som du beskriver og det må være lov og si

Endret av lipgloss
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Dersom man lurer på hvor og hvordan man forholder seg til å sole seg/bade naken osv så er det mest naturlige å ta kontakt med Norsk naturistforbund eller finne informasjon der. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, lipgloss skrev:

Hva må gi meg ? har vel aldri sagt at alle menn på nudiststrand er der på feil grunnlag.

Sier bare at jeg tror TS er en mann som du beskriver og det må være lov og si

Av usaklige grunner tror du det, men ingen bryr seg, så bare slutt å skriv.

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Silfen skrev:

Var for første gang her for litt siden. Første gang var vi med unger, på mer familievennlig side. Neste gang var jeg med kompis. Endte da opp med at det sto mannfolk oppi buskene og runket, jeg var eneste hunkjønn der akkurat da. Så vi gikk. Folk er så kort i pappen av og til.

Er det Huk du snakker om? Aldri sett noe tilsvarende der men så er jeg der bare når det er flere folk tilstede. De suspekte holder seg unna der hvor det er mange tilstede og når det er mange tilstede.

Anonymkode: 8a19f...379

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og du er en mann som vil se på toppløse damer eller?

Anonymkode: 70c8f...ce2

Nei, hvorfor tror du det. Jeg skriver bare at damer som er utrygge bør møte i flokk.

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå må du gi deg. Alle som vil på nudisstrand er ikke menn med perverse fantasier. Kan dere ikke bare slutte å svare helt usaklige ting i denne tråden og heller svare dersom dere faktisk har noe å svare!

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro ned fingra dine litt, det er ganske åpenbart JO at den personen som har lagd denne tråden kobler nudiststrand til noe seksuelt siden vedkommende har valgt å poste under seksualitetsforumet , og det er ikke akseptabelt eller innafor, og personer med sånne assosiasjoner er de som bør slutte å skrive, ikke vi som påpeker at nudiststrand og sex ikke hører sammen! Get a grip on yourself! 

Anonymkode: fedb4...a96

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva som er usaklig jeg,du som sier ingen bryr seg og ber meg slutte å skrive,eller jeg som holder meg til tråden.

Gjest lipgloss
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ro ned fingra dine litt, det er ganske åpenbart JO at den personen som har lagd denne tråden kobler nudiststrand til noe seksuelt siden vedkommende har valgt å poste under seksualitetsforumet , og det er ikke akseptabelt eller innafor, og personer med sånne assosiasjoner er de som bør slutte å skrive, ikke vi som påpeker at nudiststrand og sex ikke hører sammen! Get a grip on yourself! 

Helt enig :) 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvorfor tror du det. Jeg skriver bare at damer som er utrygge bør møte i flokk.

Og menn som tenker de kan se på toppløse damer bør holde seg unna så damer ikke trenger å føle seg utrygge. Dette blir som å be en dame skjule håret på vei hjem fra byen ellers kan hun tiltrekke seg voldtektsmenn. Nei, griser skal støtes ut av samfunnet, kjeppjages om de må, eller som i afrika henges etter ballene i et tre i to dager så hele landsbyen kan le av deg, støte deg ut i evig fremtid og han får konsekvens som understreker at oppførselen ikke er ok, sånn at man faktisk blir kvitt problemet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og menn som tenker de kan se på toppløse damer bør holde seg unna så damer ikke trenger å føle seg utrygge. Dette blir som å be en dame skjule håret på vei hjem fra byen ellers kan hun tiltrekke seg voldtektsmenn. Nei, griser skal støtes ut av samfunnet, kjeppjages om de må, eller som i afrika henges etter ballene i et tre i to dager så hele landsbyen kan le av deg, støte deg ut i evig fremtid og han får konsekvens som understreker at oppførselen ikke er ok, sånn at man faktisk blir kvitt problemet. 

Det beste er selvfølgelig at man tørr alene. Hvis man ikke tørr det så er det bedre at man går i flokk enn at man ikke forsøker i det hele tatt. Når noen går i flokk vil det være flere som henger seg på. Er det mange nok så er de også sterke nok til å konfrontere uakseptabel oppførsel fra menn. Derfor er avtalt tid og sted for toppløs soling et godt utgangspunkt.

AnonymBruker
Skrevet

Til alle dere som maset om at tråder om naturisme ikke hører hjemme på sex forum. Jeg er enig i at naturist ikke har noe med sex å gjøre, men det ser ut til at de fleste trådene om naturisme i dette forumet blir besvart. Kanskje en del av de som praktiserer naturisme også er såpass frigjorte i at de tør å delta på sexforumet? Der hender vel at andre tråder i dette forumet strengt tatt ikke handler om sex, uten at det ser ut til å skape problemer. 

Anonymkode: eeb2f...51b

Skrevet (endret)
13 timer siden, Gab skrev:

Joda, i all hovedsak er langt de fleste helt normale mennesker (lærere, prester, filmfotografer, bibliotekarer o.s.v.)

Så totalt blotta for Frp-ere og andre "vulgære" utgaver av "vanlige folk", altså.  Bare det SV og Venstre mener er "vanlige folk". :yvonne:

Endret av Hurepoix
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, lipgloss skrev:

Vet ikke hva som er usaklig jeg,du som sier ingen bryr seg og ber meg slutte å skrive,eller jeg som holder meg til tråden.

1 time siden, Hurepoix skrev:

Så totalt blotta for Frp-ere og andre "vulgære" utgaver av "vanlige folk", altså.  Bare det SV og Venstre mener er "vanlige folk". :yvonne:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til alle dere som maset om at tråder om naturisme ikke hører hjemme på sex forum. Jeg er enig i at naturist ikke har noe med sex å gjøre, men det ser ut til at de fleste trådene om naturisme i dette forumet blir besvart. Kanskje en del av de som praktiserer naturisme også er såpass frigjorte i at de tør å delta på sexforumet? Der hender vel at andre tråder i dette forumet strengt tatt ikke handler om sex, uten at det ser ut til å skape problemer. 

Anonymkode: eeb2f...51b

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er selvfølgelig at man tørr alene. Hvis man ikke tørr det så er det bedre at man går i flokk enn at man ikke forsøker i det hele tatt. Når noen går i flokk vil det være flere som henger seg på. Er det mange nok så er de også sterke nok til å konfrontere uakseptabel oppførsel fra menn. Derfor er avtalt tid og sted for toppløs soling et godt utgangspunkt.

TS her.

Jeg la det innenfor denne katagorien pga jeg så flere andre tråder som lå her. Hvor mener dere jeg burde lagt den? 

Jeg har gjentatte ganger bekreftet at jeg er en kvinne, men da jeg ikke vil bruke nick, ser jeg helt ærlig ikke hvordan jeg skal overbevise dere og det ligger uansett utenfor min interesse. 

Takk til de som har svart seriøst. Jeg er en ganske sjenert person, men har badet naken og solt meg naken bl.a i fjellet når jeg har vært på ferie nordover. Iom at det skjer såpass sjelden ville jeg gjerne ha muligheten til å gjøre dette der jeg bor også, selv om jeg helst skulle vært alene har jeg ikke hage eller lignende jeg kan sole meg i, derfor jeg spør om ulike strender. Jeg må for min del ikke være naken nedentil, men ønsker ikke skille, og vil altså sole meg toppløs. Fatter ikke at det kan være så ubegripelig å forstå. Jeg tør ikke å sole meg toppløs steder der folk vil bli sjokkerte og stirre og tenke at jeg er horete, så tenkte at det kanskje var litt andre holdninger på disse strendene.

Men med tanke på hvordan det blir skrevet her er tydeligvis perverse griser etc et problem så jeg føler meg ikke helt komfortabel så lenge jeg må dra alene. Hvis jeg får en kjæreste etterhvert som er med på det skal jeg ta det opp til vurdering.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Coolaid skrev:

Dersom man lurer på hvor og hvordan man forholder seg til å sole seg/bade naken osv så er det mest naturlige å ta kontakt med Norsk naturistforbund eller finne informasjon der. 

Takk for det, jeg har lest der, men jeg ønsket først og fremst personlige erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å bade/sole meg naken, men tør ikke dra på naturiststrender fordi jeg er redd for sneglespor. Skjønner ikke hvordan menn med stå takler det. 

Anonymkode: 1871b...ae1

Skrevet

Jeg elsker Huk <3 
Første gang jeg var der, var jeg med noen venner. Jeg fortalte dem at det kom til å ta tid før jeg tok av meg bikinitrusen, og siden jeg var med de som var nakne, var det helt ok :)  (jeg har ikke noe i mot å være toppløs)
Vi fant en fin plass, og satte oss til rette og pratet.. det tok ca 5 min også var bikinitrusa av også.
Det var SÅ komfortabelt der, så lett å føle seg trygg :D 

Jeg har vært der alene noen ganger, og ligger somregel å hører på lydbok. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å bade/sole meg naken, men tør ikke dra på naturiststrender fordi jeg er redd for sneglespor. Skjønner ikke hvordan menn med stå takler det. 

Hva er sneglespor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

...

Men med tanke på hvordan det blir skrevet her er tydeligvis perverse griser etc et problem så jeg føler meg ikke helt komfortabel så lenge jeg må dra alene. Hvis jeg får en kjæreste etterhvert som er med på det skal jeg ta det opp til vurdering.

Jeg skal ikke påstå at det ikke eksisterer perverse griser men det virker litt som du gjør problemet større enn det er. Det bør ikke være grunn til å ikke prøve. Jeg synes du skal prøve deg frem og først starte med det som er tryggest.

Som nevnt over bør du gå på et tidspunkt hvor det er mange på stranda og du bør legge deg midt i flokken. Når det gjelder å praktisere naturisme er det tre alternativer: a) offentlige fristrender, b) naturist campingplasser og c) naturist innebad. Det føles nok lettest og minst forpliktende å besøke en fristrand, dernest en campingplass. Derimot når det gjelder trygghet er det motsatt rekkefølge hvor innebad er helt trygt. Ulempen med innebad er at da får man ikke solt seg. En annen ulempe er at ofte er eldre menn ofte i ennå større grad dominerende der enn på strendene. På den annen side er kontrollen der svært god og jeg tror det vel ikke er noe sted det er tryggere å være kvinne eller barn enn på et naturist inne bad. Årsaken er både at man har bedre kontroll med hvem som kommer og at naturister er opptatt av sitt omdømme og svært opptatt av at andre har det bra, i vesentlig større grad enn du kan oppleve på andre bad.

En annen mulighet er å kontakte en naturistforening. Alle foreninger har kvinner i styrene. Du kan spørre om å få gå sammen med de en gang.

Ellers er jo en mulighet å prøve The Well utenfor Oslo. Etter hva jeg har hørt har de et uteområde hvor man kan sole seg naken eller toppløs. Der er det vakter. Man slipper ikke inn med noe annet enn badekåpe/badetøy så snikfotografering er en umulighet. Koster litt men noe du kan prøve en gang eller to for å se hvordan det er.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har forresten badet naken nesten hver dag den siste uke. Klær og bading/soling er bare såååå 1920.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er sneglespor?

At du er så våt at du renner/"slimer" 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...