Gå til innhold

Hjelp! Tinder logger plutselig inn med feil FB-konto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha vært på ferie og logget av Tinder, skulle jeg logge meg på igjen i går. Plutselig var Tinder koblet opp mot en annen FB-konto i mitt navn, men som ikke er en jeg bruker lenger. Jeg får altså ikke logget meg på den riktige hvor alle matchene er. Nå har jeg slettet Tinder-profilen til den gamle FB-kontoen min, gått inn og ut av appen, men fortsatt logger den på den nye appen automatisk.

Har noen av dere andre opplevd dette og vet hva jeg kan gjøre? Veldig frustrerende, da jeg har et par hyggelige matcher der inne jeg ikke vil miste ☺️

Anonymkode: 52bc5...dc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å slett appen helt fra mobilen og last den ned på nytt. Kanskje du må skrive inn brukernavn og passord på nytt da. 

Anonymkode: 21915...8d4

AnonymBruker
Skrevet

Gå inn på Facebook, trykk på apper, og fjern/slett tinder. 

Anonymkode: 5818d...5ee

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, men på Facebook er ikke Tinder registrert under apper. Og hvis jeg sletter hele Tinder fra telefonen, er jeg redd for å miste matchene?😟

Anonymkode: 52bc5...dc5

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ser på spill som vil logge seg på en er at den velger den kontoen jeg har aktiv på fb-appen. Om jeg logger meg av den kontoen og på med den jeg vil spill skal forholde seg til så går det greit selv om jeg igjen logger meg på min ordinære fb-konto. En stund. Må så gjenta med å logge meg på den kontoen jeg vil skal brukes. 

Anonymkode: 6b5ac...d6b

Skrevet

Trykk på innstillinger, helt nederst står det "logg ut". Når du ligger inn igjen må du passe på at du er logget inn på riktig Facebook-profil i facebook-appen. Testet nettopp, fungerer fint! PS: matchene blir ikke slettet selv om du sletter appen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...