Jenta95 Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 (endret) Hei! Kjæresten min og jeg har eit godt sexliv. Men lurer på om dette er noe andre har opplevd eller liker: En fetish han har er å bli pult av ganske store dildoer eller buttplugger slik at han blir utvidet i baken. Vi bruker både strapon og all slags utstyr. Han kommer bare av analsex dersom jeg knuller ham. Jeg skjønner at han ikkje er homo. Selv synes jeg det er unaturlig å knulle kjæresten i rompa. Selv om han vrir seg av glede og får en kraftigere orgasme. Men lurer bare på hvor normalt dette er for gutter og par, og om andre synest dette hadde vert ok å gjøre på sin partner? Endret 5. august 2017 av Jenta95 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Ja jæresten vil gjerne det, men vi har ikke kommet så langt ennå. Jeg ser ikke på det som noe unaturlig eller galt Anonymkode: 0df40...b4b 6
Nanami Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Folk liker det meste. Har flere ganger hørt om menn som liker å bli tatt med strapon av kjæresten. Tror det er en dominansegreie. Jeg synes det er flott at han har en så god kjæreste som gjør dette for ham, selv om du synes det er unaturlig. Kanskje det blir mer naturlig for deg med tiden? Ikke tenk så mye på om det er naturlig for andre par, eller om de ville gjort det. Folk er forskjellige. Jeg og kjæresten min gjør ting andre par ikke ville drømme om, og som garantert ikke er normalt i den grad at flertallet gjør det. 13
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Bare pris deg lykkelig at det er hans egen rumpe han vil ha penetrert og ikke din. De fleste kvinner er ikke så heldige som deg.. Anonymkode: c5e2e...ec3 16
Gjest Underdanie Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Jeg digger analsex å liker godt å bli tatt lenge med strapon, men liker godt dildoer og butplug. Liker det som beveger seg best, mye deiligere og mye kraftigere orgasmer av å bli tatt litt hardt i rumpa. Jegb åde vrir meg, rister og stønner mye, men får også flere orgasmer etter hverandre 😊
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 2 timer siden, Pompom skrev: Jeg og kjæresten min gjør ting andre par ikke ville drømme om, og som garantert ikke er normalt i den grad at flertallet gjør det. Som hva da da? tell tell Anonymkode: a5fdf...d08 4
Razor1976 Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 (endret) Så kult at du gjør det for kjæresten din TS, siden han liker det så godt. Tror nok det er mange menn som liker det, men ikke så mange som vil snakke om det. Så uvanlig er det vel hvertfall ikke. Jeg skulle gjerne hatt en kjæreste som ville gjøre sånn på meg, men hun er ikke i nærheten av å være interessert i sånn lek lenger. Vi gjorde litt i begynnelsen av forholdet (kun 2-3 fingre) Endret 5. august 2017 av Razor1976 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 Vi liker det begge to:) Når jeg runker han, med en finger godt oppi, kommer han kraftig og godt. Tenner meg at jeg maxer orgasmen hans. Det samme gjelder meg: Jeg får sterke orgasmer som gjør at jeg nesten rister, dersom han tar meg i rumpa og bruker fingre i musa. Det er så utrolig deilig og må prøves. Men dette er mannen min, vi kjenner hverandre ut og inn, så null sjenanse og bare masse deilige muligheter. Skjønner ikke hvorfor mange vegrer seg for analsex, både for mann og kvinne. Renslighet, glidemiddel og tenning er alt som skal til. Samt begge må puste rolig, slappe av i muskelen der nede når man går inn, for da vil det ikke gjøre vondt hvis man bruker glidemiddel. Anonymkode: 12ef3...3e2 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 Aldri om jeg hadde gjort det. Hadde ikke klart å ha sex med fyren, vil verken ha analsex selv eller ta mannen min i rumpa. Fytti grisenAnonymkode: 7fc72...518 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 Nei jeg kunne aldri pult kjæresten min i rumpa med en dildo Anonymkode: 285fb...8d1 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #11 Skrevet 6. august 2017 16 timer siden, Jenta95 skrev: om andre synest dette hadde vert ok å gjøre på sin partner? Ja. Anonymkode: 94ce8...5bb
Horten Market Skrevet 6. august 2017 #12 Skrevet 6. august 2017 (endret) Dette er en form for homo light. Gjør som dere vil, det er ikke det, men du spør, og da tenker jeg at noe bekymrer deg litt. Kanskje kjenner du på frykten for at dette med tiden ikke er nok, han trenger noe mer for å bli tilfredsstilt, og snart kommer spørsmålet om en ekstra deltaker. En stor og hårete fyr i lærkostyme. Som heterofil mann hadde jeg nok holdt god avstand til en fyr med slike behov. Endret 6. august 2017 av Horten Market
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #13 Skrevet 6. august 2017 Om du er komfortabel og fornøyd med dette er ting bra. Om du ikke er det, bør du slutte å gjøre det. Anonymkode: ec316...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #14 Skrevet 6. august 2017 Det er absolutt ikke noe jeg kunne ha tenkt meg å gjøre med min partner eller at han gjør med meg. Viktig å være åpen og ærlig om hva man liker, men man må også tåle å få ett nei. Jeg liker nok ting andre ikke liker. Ikke tenk på det TS! Gjør det som dere liker. Så lenge man er samtykkende voksne så burde ingenting stoppe dere Kos dere! Anonymkode: 9b918...686
Katten.2.0 Skrevet 6. august 2017 #15 Skrevet 6. august 2017 34 minutter siden, Horten Market skrev: Dette er en form for homo light. Gjør som dere vil, det er ikke det, men du spør, og da tenker jeg at noe bekymrer deg litt. Kanskje kjenner du på frykten for at dette med tiden ikke er nok, han trenger noe mer for å bli tilfredsstilt, og snart kommer spørsmålet om en ekstra deltaker. En stor og hårete fyr i lærkostyme. Som heterofil mann hadde jeg nok holdt god avstand til en fyr med slike behov. Er du av samme typen som går ut fra at alle homofile legger an på deg òg? 17
Horten Market Skrevet 6. august 2017 #16 Skrevet 6. august 2017 (endret) 3 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Er du av samme typen som går ut fra at alle homofile legger an på deg òg? Nei, men homofile tolker gjerne vennskapeligheter fra en mann på en annen måte. Du vet, jeg flørter ikke med vennene mine, men en homofil venn vil tenke i de baner. Endret 6. august 2017 av Horten Market
stan Skrevet 6. august 2017 #17 Skrevet 6. august 2017 Sex går da vel ut på å gjøre noe "unaturlig" sammen med den man er trygg på. At andre gjør det er da vel av liten betydning så lenge det er til glede for begge. Og til dere homofobe, hvorfor skal bare de homofile ha alle anale gleder? 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #18 Skrevet 6. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri om jeg hadde gjort det. Hadde ikke klart å ha sex med fyren, vil verken ha analsex selv eller ta mannen min i rumpa. Fytti grisen Anonymkode: 7fc72...518 Underforumets regler sier noe om at man skal være tolerant overfor andres preferanser og ikke uttrykke avsky for dette slik du nå gjør. Anonymkode: 4b132...c0d 8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #19 Skrevet 6. august 2017 Veldig glad for at min kjære syns anal ikke har mye med sex å gjøre. Altså - jeg kunne sikkert pult han i ræva en og annen gang, men utfra slik jeg leser startinnlegget, blir det mye strap-on-puling, og det er eneste måten fyren kommer på. Og da lurer jeg, TS: What's in it for you? Anonymkode: e8d45...bae 1
Jenta95 Skrevet 6. august 2017 Forfatter #20 Skrevet 6. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig glad for at min kjære syns anal ikke har mye med sex å gjøre. Altså - jeg kunne sikkert pult han i ræva en og annen gang, men utfra slik jeg leser startinnlegget, blir det mye strap-on-puling, og det er eneste måten fyren kommer på. Og da lurer jeg, TS: What's in it for you? Anonymkode: e8d45...bae Nei. Jeg mente at dersom vi gjør analsex, så kommer han uten at vi stimulerer penis. Han kommer selvsagt av vanlig samleie også. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå