AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Noen her som har tatt brazilian rundt rumpehullet? Ønsker å kvitte meg med alt hår nedentil, synes det er grisestygt med hår i rumpa spesielt, og vil fjerne dette. Er rimelig seksuelt aktiv og for tiden er det en del eksperimentering med diverse sex med en god del partnere. Da er det greit å slippe å barbere seg hver dag, og med analsex og diverse annet vil jeg ikke ha en skog i rumpa. Er en brazilian å anbefale? Hvor lang tid tar det før det vokser ut igjen? Anonymkode: 57a5c...7de
Gjest Paranoid Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Når rompa er med, heter det Hollywood, ikke brazilian. Jeg gjør det, ikke fordi jeg liker at folk stikker ting i rompa mi. Det er no go area. Men liker å fjerne hår, ser bedre ut da jeg er brunette, og har mørke hår. Det eneste med wax er jo at man kan lette få inngrodde hår.
Gjest RIFF/LIFE Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Det er veldig forskjellig, noen må vokse hver 3. uke andre kan vokse hver 6-8. Uke andre 2-3 ganger i året. Men håret blir tynnere, og hvis man først starter må man fortsette for noen steder kommer ikke håret tilbake.
Gjest lipgloss Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Kan anbefales er helt enig med deg,hår i stumpen er ikke et lekkert syn,samt er det mye rensligere
Million Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 (endret) Jeg tror det bør minnes om at når man vokser hårene og river dem ut, rives de ut med rota og etterlater et ørlite hull ned i huden etter seg. Siden det er snakk om anus, som er et område med mye avføringsbakterier, er det dessverre fare for å få avføringsbakterier nedi disse ørsmå hullene som hårrøttene etterlater seg. Dette i sin tur kan føre til infeksjoner, blemmer og verkebyller. Det skal jeg love deg ikke er noen hyggelig eller behagelig opplevelse... en verkebyll i baken ønsker du ikke! Faren for inngrodde hår, eller bakterier som fører til vonde byller, er overhengende ved voksing i underlivsområdene. Det er vondt med inngrodde hår som blir infekterte! Jeg fikk det en gang i bikini-linjen, og den byllen ble så stor og vond at jeg begynte å halte. Måtte dra på legevakten og få den skåret opp og tømt for verk...! Legen som utførte dette på meg, sa han hadde sett mye av sånne tilfeller som forårsakes av voksing. "Du burde slutte med voksing av det intim-områdene" sa han, og det rådet hørte jeg på. Siden har jeg aldri vokset bikinilinjen, men holdt meg til barbering. Rumpa mi har jeg ikke et eneste hår rundt, så det har jeg aldri behøvd å tenke på. Voksing av legger er greit, der er huden hardere og ikke så "løs", det er mindre bakterier, og alt i alt så er faren for inngrodde hår minimal. Endret 5. august 2017 av Million 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 19 minutter siden, lipgloss skrev: Kan anbefales er helt enig med deg,hår i stumpen er ikke et lekkert syn,samt er det mye rensligere Kilde takk! Anonymkode: 0e2f6...4f1 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 26 minutter siden, lipgloss skrev: Kan anbefales er helt enig med deg,hår i stumpen er ikke et lekkert syn,samt er det mye rensligere Hvor lenge eksisterte det mennesker FØR man begynte å vaske fingrene? Anonymkode: d337d...333 1
Gjest lipgloss Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kilde takk! Anonymkode: 0e2f6...4f1 Har ingen kilde men bare personlig erfaring
Gjest lipgloss Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge eksisterte det mennesker FØR man begynte å vaske fingrene? Anonymkode: d337d...333 Hur kan jag veta det Endret 5. august 2017 av lipgloss
duplexx Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 Har vokset underlivet foran til bak i åtte år og har aldri slitt med sår eller inngrodde hår. Men dette varierer fra person til person. Siden jeg har gjort dette i såå mange år er hårene som kommer ut veldig myke, og det går lenger og lenger tid mellom hver gang. Tar rompehullet og i samme slengen! Analsex har jeg aldri tenkt på - terapeuten spurte om jeg ville ta ALT? Ja hvorfor ikke svarte jeg, og siden har det blitt sånn...uproblematisk.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #11 Skrevet 5. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge eksisterte det mennesker FØR man begynte å vaske fingrene? Anonymkode: d337d...333 Vel, etter at man startet å vaske hendene overlevde langt flere nyfødte. I så måte kan man si at det har blitt langt flere mennesker pga håndvasken. Anonymkode: d218b...5d3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #12 Skrevet 5. august 2017 11 timer siden, Paranoid skrev: Når rompa er med, heter det Hollywood, ikke brazilian. Jeg gjør det, ikke fordi jeg liker at folk stikker ting i rompa mi. Det er no go area. Men liker å fjerne hår, ser bedre ut da jeg er brunette, og har mørke hår. Det eneste med wax er jo at man kan lette få inngrodde hår. Brazilian inkluderer rumpa også, men beholder hår foran, sånn egentlig. Anonymkode: f3027...967
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå