AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Men jeg var jo så sikker?? Jeg har alle symptomene og kan ikke skjønne at jeg ikke er gravid! Skal ikke denne være veldig sensitiv? Dessverre vet jeg ikke når jeg skal ha mensen, men det er 11 dager siden samleie hvor jeg var sikker på at den satt denne gang! Hvis jeg faktisk hadde vært gravid og hatt så mye symptomer så burde det jo slått ut på en så sensitiv test?? ☹☹🤔☹ Anonymkode: 81501...2ea
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Vent noen dager å test igjen. Anonymkode: 4f0b5...976
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg var jo så sikker?? Jeg har alle symptomene og kan ikke skjønne at jeg ikke er gravid! Skal ikke denne være veldig sensitiv? Dessverre vet jeg ikke når jeg skal ha mensen, men det er 11 dager siden samleie hvor jeg var sikker på at den satt denne gang! Hvis jeg faktisk hadde vært gravid og hatt så mye symptomer så burde det jo slått ut på en så sensitiv test?? ☹☹🤔☹ Anonymkode: 81501...2ea Var du sikker på når el var da? Anbefales å ha sex annenhver dag, og vet du ikke når el var, så er det lurt å ha sex annenhver til tredje hver dag igjennom hele syklusen. Ettersom det er 11 dager siden sex, så har dere ikke det så jevnt til å kan bli gravid.. Hvis du ikke vet når el var da.. Bare et tips Anonymkode: dac51...aed
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Vet ikke når jeg skal ha mensen så vet ikke når EL var heller men hvis jeg skal ta utgangspunkt i når jeg tror jeg hadde EL (basert utelukkende på symptomer) så hadde jeg det samme dag eller dagen etter samleie. Vi skulle gjerne hatt oss mer men mannen reiste på konferanser for ofte til at det gikk.. heldigvis er ikke det vanlig.. Anonymkode: 81501...2ea
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Når man prøver bli gravid er det veldig lett å kjenne på alle mulige symptomer, det betyr dessverre ikke at det er hold i dem. Anonymkode: fa7d9...ac9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man prøver bli gravid er det veldig lett å kjenne på alle mulige symptomer, det betyr dessverre ikke at det er hold i dem. Anonymkode: fa7d9...ac9 Det vet jeg men jeg har vært prøver i fem måneder og har ikke hatt innbilte symptomer før, så jeg begynner å lure Anonymkode: 81501...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå