AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Jeg er så irritert på meg selv. Drakk i går og skal i bryllup idag. Følte jeg begrenset meg i går og drakk ikke noe mer enn jeg gjør andre ganger når jeg drikker, men er shitdårlig. Er så kvalm. Prøvde å spy, men fikk så vidt opp litt. Er skikkelig kvalm enda. Sur mage har jeg også så har sovet 3 timer i natt... At det går an å bli så dum. Noen som vet om kvalmen går over selv om jeg ikke har fått spydd skikkelig? Noe som hjelper på kvalme nå? Har spist både i går før jeg la meg og et par knekkebrød og gulrøtter i dag tidlig + masse vann. Pleier ikke holde på sånn her, men var en sammenkomst jeg ønsket å være med på i går typisk. Ble jo bare mye dårligere enn jeg pleier akkurat idag. Anonymkode: 31da3...ef3 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Dårlig planlagt ta deg en dusj, spis noe mer en knekkebrød, drikk melk (det nøytraliserer syren i magen). Hvis du har samarin så bruk det (brusetabletter som løses i vann, stabiliserer magen) Anonymkode: 31fe9...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Liten vits i å komme med noe moraliserende bullshitt nå egentlig, men håper du har lært. Bryllup er noe vertene ofte har lagt vanvittig mye tid og penger i og jeg tenker derfor at det er respektløs å komme hangover i et bryllup. Bryllup tar jo ofte hele dagen og man trenger energi og være opplagt for å være "på" og aktivt lyttende/deltakende under en sermoni og et langt taffel med masse taler osv. Menmen, lite du får gjort med det akkurat nå. Jeg ville nok stukket fingeren i halsen helt til det kom noe brutalt og ubehagelig, men det tror jeg er eneste måten å framskynde å bli bedre på. Drikk masse drikke, få i deg godt med mat(etter du har spydd) og ta Paracet. Anonymkode: d6140...7bb
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Om du har noe sterk smertestillende, f.eks Paralgin Forte, smell i deg en sånn. Og skal du ikke kjøre selv, ta deg en kakk med brennevin så du kommer over kneika. Da holder du ut i kirka noenlunde og litt utover dagen 😉 (ikke noe jeg anbefaler i utgangspunktet til et fyllesykt menneske, men siden du skal i bryllup så er det altså mitt tips). Anonymkode: bfaba...ef4 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Takk dere. Skulle kjøre selv til bryllupet, men jeg har sikkert promille enda, så jeg måtte ringe mamma og forklare å få henne til å kjøre meg. Flaut. Begynner å bli skikkelig trøtt nå, men er tid for å stelle seg nå. Kvalmen sitter enda. Fikk i meg en bitteliten havrelunsj. Anonymkode: 31da3...ef3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 Ingen råd annet enn at mye vann kan hjelpe. Lykke til og håper kvalmen gir seg Anonymkode: 2bf04...dac 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du har noe sterk smertestillende, f.eks Paralgin Forte, smell i deg en sånn. Og skal du ikke kjøre selv, ta deg en kakk med brennevin så du kommer over kneika. Da holder du ut i kirka noenlunde og litt utover dagen 😉 (ikke noe jeg anbefaler i utgangspunktet til et fyllesykt menneske, men siden du skal i bryllup så er det altså mitt tips). Anonymkode: bfaba...ef4 Paralgin forte og spirt? Kjemperåd. Anonymkode: a5d16...873 14
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 Allergimedisin skader heller ikke. Og MASSE vann. Jeg føler meg bedre når jeg har kastet opp, selv om det bare er vann jeg har fått opp.. :/ Anonymkode: 86909...4ef
Bakepulver Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk dere. Skulle kjøre selv til bryllupet, men jeg har sikkert promille enda, så jeg måtte ringe mamma og forklare å få henne til å kjøre meg. Flaut. Begynner å bli skikkelig trøtt nå, men er tid for å stelle seg nå. Kvalmen sitter enda. Fikk i meg en bitteliten havrelunsj. Anonymkode: 31da3...ef3 Jeg har lest at to øl hjelper dersom du er fyllesyk (selv om det ikke frister dagen derpå) Husker ikke helt hvor jeg leste det men tror det var i Nettavisen. Ellers er det bare til å pøse på med vann. Egg er bra dagen derpå samt banan. God bedring
Bakepulver Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du har noe sterk smertestillende, f.eks Paralgin Forte, smell i deg en sånn. Og skal du ikke kjøre selv, ta deg en kakk med brennevin så du kommer over kneika. Da holder du ut i kirka noenlunde og litt utover dagen 😉 (ikke noe jeg anbefaler i utgangspunktet til et fyllesykt menneske, men siden du skal i bryllup så er det altså mitt tips). Anonymkode: bfaba...ef4 I alle dager..
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #11 Skrevet 5. august 2017 Reparere? Det funker fett! Anonymkode: 407d5...1d3 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #12 Skrevet 5. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Paralgin forte og spirt? Kjemperåd. Anonymkode: a5d16...873 Om du MÅ bli frisk fra fylla på et øyeblikk er det faktisk kun inntak av alkohol som har effekt. Vann, frokost øl gjør at hun føler seg bedre i ettermiddag, ikke nå. Å reparere er det beste tipset i tråden. Anonymkode: 304db...2db 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #13 Skrevet 5. august 2017 Egg og bacon sammen med øl og Gammel Dansk. Garanterer at du blir i form igjen. Anonymkode: 57ac6...13b
ajarRun Skrevet 5. august 2017 #14 Skrevet 5. august 2017 30 minutter siden, Bakepulver skrev: Jeg har lest at to øl hjelper dersom du er fyllesyk (selv om det ikke frister dagen derpå) Husker ikke helt hvor jeg leste det men tror det var i Nettavisen. Ellers er det bare til å pøse på med vann. Egg er bra dagen derpå samt banan. God bedring Kan skrive under på denne. Litt mer drikke er vanligvis nok.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #15 Skrevet 5. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du MÅ bli frisk fra fylla på et øyeblikk er det faktisk kun inntak av alkohol som har effekt. Vann, frokost øl gjør at hun føler seg bedre i ettermiddag, ikke nå. Å reparere er det beste tipset i tråden. Anonymkode: 304db...2db Jeg hadde ikke noe problem med det å reparere, men å blande med Paralgin forte, var vel det jeg mente ikke var et kjemperåd. Både fordi det er to ting som er ikke bør blandes, man kan bli rimelig susete av det, samt noen opplever kvalme som en bivirkning. Tror ikke det er det TS trenger. Anonymkode: a5d16...873 6
Bakepulver Skrevet 5. august 2017 #16 Skrevet 5. august 2017 1 time siden, amativeReflection skrev: Kan skrive under på denne. Litt mer drikke er vanligvis nok. OK
JuliaKepler Skrevet 5. august 2017 #17 Skrevet 5. august 2017 Salt mat for å beholde væske i kroppen 1
The Kitten Skrevet 5. august 2017 #18 Skrevet 5. august 2017 Hvordan gikk det i bryllupet? Ble du bedre? 1
minister-mio Skrevet 5. august 2017 #19 Skrevet 5. august 2017 Jeg er sent ute, men å reparere fungerer som regel 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #20 Skrevet 6. august 2017 Råd til neste gang: lage te av raspet ingefær. Pærer er også bra å spise dagen derpå. Anonymkode: ff335...bf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå