Nuddelkopp Skrevet 6. august 2017 #22 Skrevet 6. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Mine følelser for han er på et minimum etter hans egoistiske oppførsel spesielt det siste året, kan det være derfor? Anonymkode: c3e28...837 Ja det vil jeg tro, om du er som kvinner flest som knytter sex med følelser. Du bør revurdere om du ønsker og fortjener å være i dette forholdet.. Klem
Annonym91 Skrevet 6. august 2017 #23 Skrevet 6. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du så dårlig selvtillit? Anonymkode: c3e28...837 Dessverre finnes det jenter med så dårlig selvbilde ja
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #24 Skrevet 6. august 2017 10 timer siden, Horten Market skrev: Min mening er vel ikke interessant, jeg bare refererer til hvordan andre kulturer har løst problemet med at kvinners lyst går i bølger. Meg bekjent har ikke menn dette problemet. Joda, menn har også dette problemet. Mange tråder her på KG handler om det, f.eks. Anonymkode: 679a5...9f9
Trude.lutt Skrevet 6. august 2017 #25 Skrevet 6. august 2017 14 timer siden, Horten Market skrev: Helt vanlig. Vi har mye å lære av andre kulturer, sies det. Noen har løst dette ved å tillate mannen å ha to hustruer. Også i Norge finnes det familier som har innrettet seg slik. Tenk deg å dele mannen med din beste venninne. Tror ikke dette gir mer lyst......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå