AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 opplever mindre sexlyst når forholdet går dårlig? Jeg har plutselig mistet lysten på sex og synes det er ubehagelig hvis han initierer til kos. Er dette normalt? Anonymkode: c3e28...837
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Veldig normalt. Anonymkode: 7eb22...057 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Jeg tror til og med menn opplever det samme. Anonymkode: 0f4f6...e6d 1
Gjest lipgloss Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Ja opplever mindre lyst i dårlige perioder tror det er ganske vanlig.Får generelt mindre lyst til alt
Gjest Coolaid Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: opplever mindre sexlyst når forholdet går dårlig? Jeg har plutselig mistet lysten på sex og synes det er ubehagelig hvis han initierer til kos. Er dette normalt? Anonymkode: c3e28...837 Høres normalt ut. Sånn er det, tro det eller ei, for mange gutter og menn også.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 Der går begge veier... Anonymkode: 310ad...820 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: opplever mindre sexlyst når forholdet går dårlig? Jeg har plutselig mistet lysten på sex og synes det er ubehagelig hvis han initierer til kos. Er dette normalt? Anonymkode: c3e28...837 Det stemmer, og man risikerer å komme inn en ond sirkel. Når forholdet går dårlig får man mindre sexlyst, samtidig fører mindre sexlyst til et dårlig forhold.... Anonymkode: 11237...a71 2
Nuddelkopp Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 Selvfølgelig helt normalt. Jeg må føle meg sexy, ønsket, begjært av kjæresten og tilfreds i forholdet for å ha sexlyst.
Horten Market Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 Helt vanlig. Vi har mye å lære av andre kulturer, sies det. Noen har løst dette ved å tillate mannen å ha to hustruer. Også i Norge finnes det familier som har innrettet seg slik. Tenk deg å dele mannen med din beste venninne.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 26 minutter siden, Nuddelkopp skrev: Selvfølgelig helt normalt. Jeg må føle meg sexy, ønsket, begjært av kjæresten og tilfreds i forholdet for å ha sexlyst. Mine følelser for han er på et minimum etter hans egoistiske oppførsel spesielt det siste året, kan det være derfor? Anonymkode: c3e28...837
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #11 Skrevet 5. august 2017 4 minutter siden, Horten Market skrev: Helt vanlig. Vi har mye å lære av andre kulturer, sies det. Noen har løst dette ved å tillate mannen å ha to hustruer. Også i Norge finnes det familier som har innrettet seg slik. Tenk deg å dele mannen med din beste venninne. Hvorfor skulle det gjøre meg kåt? Anonymkode: c3e28...837 4
Horten Market Skrevet 5. august 2017 #12 Skrevet 5. august 2017 (endret) Ikke deg. Venninnen din. Med tiden løser det seg for deg også, og da kan du ta over "stafettpinnen", mens den andre kona får hvile seg og klage litt. Endret 5. august 2017 av Horten Market
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #13 Skrevet 5. august 2017 6 minutter siden, Horten Market skrev: Ikke deg. Venninnen din. Med tiden løser det seg for deg også, og da kan du ta over "stafettpinnen", mens den andre kona får hvile seg og klage litt. Å ja nei det interesserer ikke meg Anonymkode: c3e28...837 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #14 Skrevet 5. august 2017 8 minutter siden, Horten Market skrev: Ikke deg. Venninnen din. Med tiden løser det seg for deg også, og da kan du ta over "stafettpinnen", mens den andre kona får hvile seg og klage litt. Det hadde drept alt av følelser for min del, mener du at kvinnen skulle få ha to menn også da, slik at du kan dele dine to kvinner med to av kompisene dine? Anonymkode: f417e...af3 3
Horten Market Skrevet 5. august 2017 #15 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: mener du at kvinnen skulle få ha to menn også da, slik at du kan dele dine to kvinner med to av kompisene dine? Anonymkode: f417e...af3 Min mening er vel ikke interessant, jeg bare refererer til hvordan andre kulturer har løst problemet med at kvinners lyst går i bølger. Meg bekjent har ikke menn dette problemet.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #16 Skrevet 5. august 2017 8 minutter siden, Horten Market skrev: Min mening er vel ikke interessant, jeg bare refererer til hvordan andre kulturer har løst problemet med at kvinners lyst går i bølger. Meg bekjent har ikke menn dette problemet. Men det er vel heller ikke temaet her. Det er heller ingen her som skal ha sex med deg så det trenger du ikke dele. Anonymkode: c3e28...837 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #17 Skrevet 5. august 2017 9 minutter siden, Horten Market skrev: Min mening er vel ikke interessant, jeg bare refererer til hvordan andre kulturer har løst problemet med at kvinners lyst går i bølger. Meg bekjent har ikke menn dette problemet. Og i hvilke kulturer er det da innført bigami for at kvinner skal få tilbake følelsene sine til mannen? Anonymkode: f417e...af3 3
Servicetekniker Skrevet 5. august 2017 #18 Skrevet 5. august 2017 Og vi som er single har lyst på sex hele tiden. ..merkelig asså
Annonym91 Skrevet 5. august 2017 #19 Skrevet 5. august 2017 Jeg kan få kjempelyst åsså føler å tror jeg han ser for seg en annen dame for å få den opp å da drepes min sexlyst i flere uker. Å da starter den onde sirkelen
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #20 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, Annonym91 skrev: Jeg kan få kjempelyst åsså føler å tror jeg han ser for seg en annen dame for å få den opp å da drepes min sexlyst i flere uker. Å da starter den onde sirkelen Har du så dårlig selvtillit? Anonymkode: c3e28...837
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå