Gå til innhold

Han svarer ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med en fyr i 3 mnd. Vi har møttes to ganger, pga avstand kan vi ikke se hverandre så ofte. Alt har vært fint hele tiden og han har virker veldig interessert. Vi har hatt kontakt uten opphold og det har vært helt gjensidig. Jeg fikk en helt vanlig melding av han på mandag kveld, og jeg svarte og stilte spørsmål tilbake. Og nå har jeg ikke fått svar? Har prøvd å ikke tenke så mye på det, han har ferie og det er ikke slik at det haster med å få svar. Det er ikke uvanlig at han bruker litt tid på å svare, noe jeg forstår da jeg er slik selv. Men fem dager er litt vel lenge, og nå begynner tankene mine å kverne: har han ikke fått meldingen min? Har han bevisst valgt å ikke svare? Blir litt paff hvis det er det siste fordi jeg har overhodet ikke hatt det inntrykket av han. Uansett vil jeg gjerne vite svaret. Hva kan jeg gjøre uten å virke masete? Vi skulle møtes om et par uker og jeg har ikke lyst å kaste bort tiden min på å tenke på dette. Trenger enten å vite at alt er greit eller glemme han.

Anonymkode: 0f323...0a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då må du berre sende ei ny melding og spørrje feks "Korleis går det? :)". Det er ikkje å mase om det har gått fem dagar sidan sist dykk prata og dykk har pleid å ha oftare kontakt. Vi får krysse fingarane for at han er opptatt på ferie og berre har gløymt heile meldinga. Det er ikkje nokon regel som seier at du ikkje kan sende melding fordi han ikkje svarte på den forrige :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert bare vært opptatt i det han leste den og glemt det etterpå, eller ikke hatt noe spesielt å svare så han avventer. Bare å sende han en ny meld til uka og late som ingenting 

Anonymkode: 310f6...400

Skrevet

Som de over skriver, ville jeg også sendt en ny helt enkel melding! :) Svarer han ikke på den heller, ville jeg lagt han på hylla :) 

AnonymBruker
Skrevet

Morsomt med alle de som alltid sier "han har sikkert bare glemt det" 😄 Hadde jeg datet en fyr og vi var i den første spennende fasen hvor man har sommerfugler og er betatt, og han "glemte" å svare på meldingen min og "glemte" det i mange dager.. altså😅 I den virkelige verden er ikke dette er spesielt godt tegn.

Selv om man seff vil prøve å fremstå som kul og avslappet og bare "det er helt OK at du glemte meg i en ukes tid og ikke tenkte på å svare eller ikke kom på at du ikke hadde svart" 😂

Anonymkode: f1751...c2d

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde ikke sendt noe, og latt ballen være i hans hender.. Det er jo tross alt du som sendte den siste meldinga, som han ikke har svart på. Dersom han er interessert tar han kontakt, hvis ikke så gå videre.

AnonymBruker
Skrevet

Er han i Colombia?

Anonymkode: 17b36...26b

Gjest Kariannne
Skrevet
15 timer siden, Prelunia skrev:

Morsom og sann video. I mine yngre dager ville jeg sendt mange meldinger; "Hvorfor svarer du ikke?" "Bare si det hvis ikke du vil treffes" "Ok bare vær sånn..." "si ifra om du vil finne på noe da"

Jeg trengte å bli voksen og bli litt mer sikker på meg selv. Om en fyr ikke svarer lenger, legger jeg det dødt. Om han var veldig interessert hadde han ikke "glemt" å svare. Man vil virkelig ikke mase til seg en date, virkelig ikke. Ikke gi en person som ikke Dorthe er det, så mye oppmerksomhet. Virker personen uinteressert så er han/hun mest sansynlig det. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Prelunia skrev:

Jeg er en annen enn TS, men DEN trengte jeg. Takk!😄

Anonymkode: 9fda6...9e9

• Liker 2
Skrevet
På 8/5/2017 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Jeg har snakket med en fyr i 3 mnd. Vi har møttes to ganger, pga avstand kan vi ikke se hverandre så ofte. Alt har vært fint hele tiden og han har virker veldig interessert. Vi har hatt kontakt uten opphold og det har vært helt gjensidig. Jeg fikk en helt vanlig melding av han på mandag kveld, og jeg svarte og stilte spørsmål tilbake. Og nå har jeg ikke fått svar? Har prøvd å ikke tenke så mye på det, han har ferie og det er ikke slik at det haster med å få svar. Det er ikke uvanlig at han bruker litt tid på å svare, noe jeg forstår da jeg er slik selv. Men fem dager er litt vel lenge, og nå begynner tankene mine å kverne: har han ikke fått meldingen min? Har han bevisst valgt å ikke svare? Blir litt paff hvis det er det siste fordi jeg har overhodet ikke hatt det inntrykket av han. Uansett vil jeg gjerne vite svaret. Hva kan jeg gjøre uten å virke masete? Vi skulle møtes om et par uker og jeg har ikke lyst å kaste bort tiden min på å tenke på dette. Trenger enten å vite at alt er greit eller glemme han.

Anonymkode: 0f323...0a8

Men viss du virkelig kjenner etter i deg, har du følelser for denne mannen? Eller er du bare 'interessert'..? Er det litt spennende bare? Bare kjekt å ha noen på en måte? Får du kjærlighetssorg viss dere "bryter kontakten"?

Jeg tror jeg ville fokusert mer på hva som rører seg i deg av interesse, "liker han godt" og følelser. For det er tre vidt forskjellige ting. Er det bare interesse og/eller "liker han godt" så ville jeg bare glemt det og heller sett på det som noe som bare glir naturlig over.. spesielt siden dere har en del avstand mellom dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...