AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 I tillegg har det vært den kaldeste sommeren på flere år, nå jobber jeg aktivt med å komme meg bort fra denne sumpen av en "by". Hvordan kan de si at denne byen er så vakker? den er jo alltid GRÅ.LEIAnonymkode: 3f3f6...4e0 2
Spiteful Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 (endret) Er det ikke på tide å slutte med all drittslenging om Bergen? Hele Norge har forstått det nå, det regner mye i Bergen. Vet du, jeg tror hele Europa har fått det med seg! Folk klager for mye, spesielt når dette faktisk er helt normalt for Bergen! Det er ingen overraskelse akkurat. Er det for ille så flytt, funker ikke det så holder man snabla. Makan til klaging og negativitet. Endret 4. august 2017 av Spiteful 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 19 minutter siden, Spiteful skrev: Er det ikke på tide å slutte med all drittslenging om Bergen? Hele Norge har forstått det nå, det regner mye i Bergen. Vet du, jeg tror hele Europa har fått det med seg! Folk klager for mye, spesielt når dette faktisk er helt normalt for Bergen! Det er ingen overraskelse akkurat. Er det for ille så flytt, funker ikke det så holder man snabla. Makan til klaging og negativitet. Det er mye negativitet i den byen, i tillegg til regnet er det naturlig med reaksjoner. Derfor må du nesten godta at folk reagerer uten at du skal be fremmede folk holde snabla, det kan du gjøre sjøl. Det har ikke alltid vært "normalt" eldre folk snakker om sol på sommeren og skikkelig snø om vinteren. Flytting blir det, kan ikke forstå at noen overlever her i lengden. Anonymkode: 3f3f6...4e0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 I juni, get over it. Det har vært varmt der i hele juli. Høyere enn normalt for juli. Anonymkode: da247...858 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Så hjemmekoselig for bergenserne da! Jeg er sikker på bergensere blir like glade for regnvær som vi andre blir for solskinn! Anonymkode: 047f6...f27 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 Det høres bedre ut enn bipolare Trondheim. Surt, kaldt, regn, så plutselig flere dager med tropevarme, før vi faller ned til 13 grader (!!!) og kaldt igjen. Faen ass. Anonymkode: 52d66...f89 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hjemmekoselig for bergenserne da! Jeg er sikker på bergensere blir like glade for regnvær som vi andre blir for solskinn! Anonymkode: 047f6...f27 Jeg reiste til varmere strøk der solen alltid skinner og har store planer om å bli der, takler ikke mere regn kan bli avorlig deprimert av det. Anonymkode: 3f3f6...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg reiste til varmere strøk der solen alltid skinner og har store planer om å bli der, takler ikke mere regn kan bli avorlig deprimert av det. Anonymkode: 3f3f6...4e0 Klimaflyktning? 😂 Anonymkode: 52d66...f89 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: I tillegg har det vært den kaldeste sommeren på flere år, nå jobber jeg aktivt med å komme meg bort fra denne sumpen av en "by". Hvordan kan de si at denne byen er så vakker? den er jo alltid GRÅ.LEI Anonymkode: 3f3f6...4e0 Sorry, men jeg er deprimert, derav været. Håper du kan utvise litt forståelse for at du ikke kan forandre på været. Men du kan jo stille deg på en fjelltopp og be til værgudene din bitre bønn. Kast aske på deg, jaaaamre, virkelig vise til værgudene 'atte, ja, jeg vil ha regn. Gi meg. Nå. Jeg SKAL HA!!!!!! Åååå, trøste og bææææææreeee, åhhhh, hvorfor forstår du ikke at jeg vil ha sol??????? Din slemme dust..' Det er værguden sin feil at jeg må klage rundt. Men så klager vi i kor og da er det liksom greit. Deilig med frustrasjoner. Vi liker. Det er livskraften vår og det som skaper vakre Norge! Koselig. Anonymkode: dc857...4cd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 Nå får det være nok! Bergen er en flott by og bergensdialekten er nydelig! Dessuten finnes det noe som heter regnklær og paraply! Anonymkode: a0027...6b2 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #11 Skrevet 5. august 2017 Rart, jeg har tolket været denne mnd,en annerledes enn deg? Kanskje det har regnet hver dag,men samtidig har det også vært mye sol. Vil heller kalle været en smule ustabilt, i det ene øyeblikket må man bruke paraply og i det neste må man frem med solbrillene . Anonymkode: 48665...a52
gobbledigook Skrevet 5. august 2017 #12 Skrevet 5. august 2017 Altså, jeg har hatt en veldig fin sommer. Synes ikke det har vært så ille vær som de skal ha det til. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #13 Skrevet 5. august 2017 Og jeg har møtt Bergensere som jubler over ny rekord Noen klarer å se det positive i alt. Anonymkode: 9543c...685 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #14 Skrevet 5. august 2017 Sånn generelt så forstår jeg ikke dem som sutrer over været og andre mindre viktige ting. Det eneste man oppnår med det er å gjøre seg selv og andre sur over den evinnelige klagingen. Så alle klagere, klag til dem som er like sur som dere selv, og la oss andre slippe unna det dårlige humøret deres. Anonymkode: 48665...a52 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #15 Skrevet 5. august 2017 Har hørt at det skal bli flom flere steder i Bergen snart, så kan skjønne TS's frustrasjon. Anonymkode: c2407...278 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #16 Skrevet 5. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: I juni, get over it. Det har vært varmt der i hele juli. Høyere enn normalt for juli. Anonymkode: da247...858 Det er lite som er verre enn regn og varme - snakker om klamt da! Anonymkode: 52d66...f89
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #17 Skrevet 5. august 2017 Uansett...takk og pris for at høsten står for tur Finnes ikke noe bedre enn 10 grader og sol på Østlandet. Anonymkode: 70c34...ae8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #18 Skrevet 5. august 2017 Det er mulig å flytte vet du Anonymkode: 2671d...bdf
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #19 Skrevet 5. august 2017 Bortsett fra regn rekorden har det faktisk vært veldig bra og varmt vær veldig lenge i både Bergen og omegn i år. Trod du ts overdriver kun basert på de siste dagers regnskurer. Anonymkode: e97de...177
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #20 Skrevet 6. august 2017 Lever jeg helt fint med. Hvis man takler så dårlig regn bør man holde seg unna vestlandet. Er virkelig ingen nyhet at det regner på vestlandet. Anonymkode: 05692...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå