Gjest Winza Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 http://tvbythenumbers.zap2it.com/more-tv-news/will-grace-revival-will-get-a-second-season-on-nbc/ De har ikke startet den nye sesongen enda men allerede så har de fornyet til en sesong til, tror dere serien vil bli like bra som den var? Jeg gleder meg litt
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Jeg håper det! Likte serien veldig godt Og jeg liker ikke egentlig komedier. Anonymkode: aac14...71f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Jeg likte serien da den gikk, men etter å ha sett igjen gamle episoder, syns jeg at Karen er irriterende å høre på. Og Jack var bare slitsom. Anonymkode: 9df39...fe3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg likte serien da den gikk, men etter å ha sett igjen gamle episoder, syns jeg at Karen er irriterende å høre på. Og Jack var bare slitsom. Anonymkode: 9df39...fe3 Karen er jo awesome! Anonymkode: aac14...71f
Gjest Winza Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Karen er jo awesome! Anonymkode: aac14...71f Og hun holder seg godt for alderen Veldig rart å tenke på at skuespilleren fyller 60 neste år
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 25 minutter siden, Winza skrev: Og hun holder seg godt for alderen Veldig rart å tenke på at skuespilleren fyller 60 neste år Ja herre min hatt. Og hun og Ron Swanson må ha det kjempegøy sammen, de er veldig morsomme begge to! Anonymkode: aac14...71f 1
Gjest Winza Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja herre min hatt. Og hun og Ron Swanson må ha det kjempegøy sammen, de er veldig morsomme begge to! Anonymkode: aac14...71f Måtte Google Ron nå, jeg synes han ser ut som Einar Tørnquist
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 17 minutter siden, Winza skrev: Måtte Google Ron nå, jeg synes han ser ut som Einar Tørnquist Haha, det er mulig! Du har ikke sett Parks and Recreations? Veldig morsom serie! Anonymkode: aac14...71f 1
Gjest thejohan Skrevet 3. oktober 2017 #11 Skrevet 3. oktober 2017 Har dere sett første episoden? Jeg likte den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå