Gå til innhold

Hvor lenge bør man vente før man foreslår å møtes igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt ny i dating-verden her..

Møtte en mann for første gang for en uke side for vin og kjeks.. Stemningen var bra og jeg syntes vi kose oss veldig.. Kvelden endte med sex (-muligens domt, men akk så bra og god sex..), og at jeg overnattet hos han. 

Dagen etterpå var han veldig kosete og vi hadde sex på nytt.. Etter jeg var dratt sente han noen koselige mld hvor han bl.a sa at han lukten meg. 

Siden dette har kontakten vært litt mer sporadisk.. Noen kvelder flørter vi på mld, mens andre kvelder hører jeg ingenting fra han (sender heller ikke noe selv da..) 

Men for et par dager siden sendte han mld hvor han bla skrev at vi måtte gjenta fredagen igjen.. Jeg sa at det ville jeg veldig gjerne, men siden har vi ikke planlagt noe mer spesifikt. Jeg håper dette kommer av at han vet jeg har barna denne uken, og at han heller avtaler noe mer konkret i neste uke, men hva om han ventet på at jeg skal foreslå noe mer spesifikt?? 

Hvor tidlig kan man (jeg) egentlig komme med forslag til å møtes igjen, uten å virke for ivrig/masete??

Hva er taktisk lurt her? ;);) 

Anonymkode: c5f07...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg tenkjer at du berre må fylgje instinkta ;) Det fins ikkje nokon reglar i dating og eg ser ikkje nokon grunn til at du ikkje skal foreslå ein konkret avtale! Han verkar utvilsomt interessert. Han eg treff no, kom på besøk på kvelden og foreslo sjølv å kome dagen etterpå fordi vi klaffa sånn. Etter det har det vore eg som har spurt om han vil kome dei fleiste gongane, men han har alltid vore veldig positiv og sagt "Det vil eg gjerne!". Nokon er gjerne slik at dei liksom ikkje vil mase og ventar på at den andre spørr :) Han har vore her omtrentleg annakvar dag den siste månaden. (Er kanskje relevant at vi kjennar kvarandre frå før igjennom felles venar).

Så eg tenkjer at du spør han ein av dei nærmaste dagane om han vil treffast ein dag? Så har du noko å glede deg til :) Du virkar ikkje masete i det heile tatt, eg trur berre han blir glad om du spørr!

Skrevet

Jeg måtte han jeg dater nå for date 2, ca 2 timer etter date 1, og dagen etter for date 3. Tenker vel bare å følge magen. Og når man har unger blir det noen ganer raskt og andre ganger lenge å vente.. lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Tror han venter på at du skal foreslå dag ja. 

Anonymkode: 3dcb9...4e6

AnonymBruker
Skrevet

Han kontakter deg nok. Men du kan jo sende han en nøytral, hei hvordan går det?

Men ønsker du å be han ut så er det jo enkelt å sende en, Hei, når er du ledig for å ta en drink?

Anonymkode: 277cb...181

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...