AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Jeg møtte en flott fyr på et dating program. I og med vi bodde nærme hverandre var jeg litt skeptisk til å møtes raskt. Det er også litt kort siden jrg gikk ut av eg langt forhold, 4 mnd. jeg og daten møttes etter å ha chattet i 1,5 uke. Vi gikk en tur og endre opp med å tilbringe hele dagen sammen, og avtalte å møtes neste dag. Vi har begge barn og møtes bare når vi ikke har de. Derfor har det blitt telefon når vi ikke får møttes pga barn/jobb. jeg har alltid vært litt der at å ha sex med noen sitter langt inne. Men på 4. Daten overnattet jeg. Deg føltes rett så da ble det sånn. Ellers var det klinings på første date. Merker han liker meg for har snakket i opp til 4 timer etter 4.date. Og han har ringt meg fra jobb hver kveld( reise jobb). Og jeg gleder meg til neste samtale når vi legger på.. Har så lite erfaring med forhold😔 Hvordan vet jeg når vi er et par og hvordan komme videre i forholdet..? Er det ikke kleint når vi er godt voksne ? 30/40.. Har sagt jeg liker han og han har sagt det samme. Men sier man mer uten å skremme han bort?? Khenner jrg vil dette. Vi er like og har mye til felles. Har også hatt en samtale om utroskap da vi begge gikk ut av forholdet med barnets andre foreldre pga utroskap. Anonymkode: 893d0...4d2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Ingen som har tips til ei som aldri har datet? Anonymkode: 893d0...4d2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Folk over 30 trenger vel ikke å spørre om de er sammen eller ikke? Anonymkode: 3af59...15e 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Er vel litt redd det var fysiske grunner som var det han ville. Men nå har bi jo hatt sex og han har ikke mistet interessen.. men hvordan går Mam videre i forholdet? Når sier man at man er forelsket ? Anonymkode: 893d0...4d2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er vel litt redd det var fysiske grunner som var det han ville. Men nå har bi jo hatt sex og han har ikke mistet interessen.. men hvordan går Mam videre i forholdet? Når sier man at man er forelsket ? Anonymkode: 893d0...4d2 Når man føler for det, vel. Er liksom ikke regler her. Anonymkode: 3af59...15e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man føler for det, vel. Er liksom ikke regler her. Anonymkode: 3af59...15e Skjønner det ikke er regler men ville du fått noia om den du datet kom med følelser og var klar for et seriøst forhold etter 2 uker?? Er jo redd for å skremme han bort! Anonymkode: 893d0...4d2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner det ikke er regler men ville du fått noia om den du datet kom med følelser og var klar for et seriøst forhold etter 2 uker?? Er jo redd for å skremme han bort! Anonymkode: 893d0...4d2 Ja, ta det chill enn så lenge. Ta tiden til hjelp og bli bedre kjent med hverandre. Anonymkode: 335ec...281
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 Det lurer jeg på også, ts. Hvordan skal ett par vite at de skal satse på hverandre når ingen spør hverandre rett ut. Anonymkode: 76a01...202
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 To uker er veldig tidlig å bestemme seg for å satse på et langt og forpliktende forhold. Kjærlighetserklæringer kan også virke litt voldsomt etter så kort tid. Dere må nesten snakke sammen. Skal dere bli enige om ikke å date andre/ha sex med andre? Jeg husker jeg og mannen min hadde den samtalen, vi hadde hatt sex en god del ganger, men ikke definert oss som par. Han spurte hva jeg ville sagt om han hadde sex med en annen. Jeg svarte at det var helt og holdent opp til han, men at jeg ikke kunne garantere at jeg ville fortsette å ha sex med han om han gjorde det. Det ble ikke noe av at han hadde sex med noen andre (han hadde heller ingen i tankene, det var for mer for å klargjøre hvor vi sto i forhold til hverandre.) Jeg husker godt hvordan det gikk til at vi definerte oss som par. Vi satt sammen, holdt på som vi pleide, da han ut av det blå sa "nå har vi holdt på så lenge at vi må slå opp hvis vi ikke vil mer". Så tok han meg med ned til en kamerat/felles venn og fortalte at jeg var dama hans. (Noen måneder etter det fikk jeg vite at han var langt mer seriøs allerede fra starten enn han hadde gitt meg inntrykk av, han slo opp med en annen jente fordi han ville være sammen med meg, før han gjorde noe fremstøt.) Anonymkode: b0311...2ca
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: To uker er veldig tidlig å bestemme seg for å satse på et langt og forpliktende forhold. Kjærlighetserklæringer kan også virke litt voldsomt etter så kort tid. Dere må nesten snakke sammen. Skal dere bli enige om ikke å date andre/ha sex med andre? Jeg husker jeg og mannen min hadde den samtalen, vi hadde hatt sex en god del ganger, men ikke definert oss som par. Han spurte hva jeg ville sagt om han hadde sex med en annen. Jeg svarte at det var helt og holdent opp til han, men at jeg ikke kunne garantere at jeg ville fortsette å ha sex med han om han gjorde det. Det ble ikke noe av at han hadde sex med noen andre (han hadde heller ingen i tankene, det var for mer for å klargjøre hvor vi sto i forhold til hverandre.) Jeg husker godt hvordan det gikk til at vi definerte oss som par. Vi satt sammen, holdt på som vi pleide, da han ut av det blå sa "nå har vi holdt på så lenge at vi må slå opp hvis vi ikke vil mer". Så tok han meg med ned til en kamerat/felles venn og fortalte at jeg var dama hans. (Noen måneder etter det fikk jeg vite at han var langt mer seriøs allerede fra starten enn han hadde gitt meg inntrykk av, han slo opp med en annen jente fordi han ville være sammen med meg, før han gjorde noe fremstøt.) Anonymkode: b0311...2ca Vi har alt pratet om at vi ikke er med andre. Vi møttes på en dating side, og hsn sa en dag at han skulle si opp medlemskapet for hsn trengte jo ikke det lengre. Og vi har hatt mange runder om utroskap da begge har flyttet fra barnets andre foreldre pga utroskap. Så vi vet begge to at det ikke er aktuelt. Men redd for å skremme han. Nå er han på jobb og blir ca 2 uker til vi sees. Og vk har alt snskket om at det var deilig å ha en å sove sammen med og at vi gleder oss til det skjer igjen. Samt vi har hatt sex et par ganger. regnes sex på kvelden, også ei gang til om natta/morgenen som ei eller to ganger ? Anonymkode: 893d0...4d2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #11 Skrevet 6. august 2017 På 5.8.2017 den 9.26, AnonymBruker skrev: Folk over 30 trenger vel ikke å spørre om de er sammen eller ikke? Anonymkode: 3af59...15e Hæ? Klart man gjør. Ellers risikerer man jo å bli lurt der den ene ser på det som pulevenn og den andre som forhold. Det er ALLTID noe man skal snakke om. Jeg vil si etter rundt 10-15 dater/treff at man avklarer om man skal være kjærester med seriøs intensjon eller ikke. Anonymkode: 0793a...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå