Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har en jobb på lager, jeg jobber annen hver helg, 20% stilling, skal øke det snart. Jeg har jobbet i 9 måneder i denne stillingen, hadde sommerferie som jeg fikk av bedriften. Bedriften har en ordning der alle må ta ferie om sommeren. Så er tilbake og skulle jobbe idag, men gikk ikke pga sykdom( høy feber og vondt i magen) Trpr matforgiftning. Så ringte og sa ifra. Så spørsmålet mitt er= med den dagen så er det 4 dager jeg har vært bort ifra jobb med egenmelding grunnet sykdom i løpet av 9 måneder. Er ok? Risikerer jeg å få sparken?

Takk på forhånd 

Anonymkode: 9ec4a...d52

Videoannonse
Annonse
Gjest Cocosa
Skrevet

Ingen risikerer å få sparken på grunn av sykdom - dersom man har kontrakt.

Skrevet

Nei det er HELT OK!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

Jobber faktisk to dager, lørdag og søndag og jobber mer når jeg ikke har skole da. 

Skrevet

Håper du har det bra. Dette er helt innafor. Slapp av!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nei, men du kan risikere å måtte forklare deg til sjefen. En liten uformell advarsel.

Anonymkode: 1ee73...62a

Skrevet

Da er det vel egentlig bare å få sykemeld av legen? God bedring!

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei, men du kan risikere å måtte forklare deg til sjefen. En liten uformell advarsel.

Nei, Ts får ikke en uformel advarsel da vedkommende er syk og har gitt beskjed om fravær grunnet sykdom! 

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bullshit!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har en jobb på lager, jeg jobber annen hver helg, 20% stilling, skal øke det snart. Jeg har jobbet i 9 måneder i denne stillingen, hadde sommerferie som jeg fikk av bedriften. Bedriften har en ordning der alle må ta ferie om sommeren. Så er tilbake og skulle jobbe idag, men gikk ikke pga sykdom( høy feber og vondt i magen) Trpr matforgiftning. Så ringte og sa ifra. Så spørsmålet mitt er= med den dagen så er det 4 dager jeg har vært bort ifra jobb med egenmelding grunnet sykdom i løpet av 9 måneder. Er ok? Risikerer jeg å få sparken?

Takk på forhånd 

Du kan bruke inntil 4 egenmeldinger over en periode på 12 måneder.

Anonymkode: 7e40c...81c

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig så er det patetisk at du klarer å ha 4 sykedager fra jobb når du barr jobber 20%. Altså det er jævlig godt gjort.

Anonymkode: cfa22...7cd

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig så er det patetisk at du klarer å ha 4 sykedager fra jobb når du barr jobber 20%. Altså det er jævlig godt gjort.

Helt ærlig, så er din kommentar veldig patetisk. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Bronaldo skrev:

Helt ærlig, så er din kommentar veldig patetisk. 

Hva er så patetisk med å si sannheten? Det er mye fravær når hun bare jobber annen hver helg. Altså 2 helger i måneden!

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er så patetisk med å si sannheten? Det er mye fravær når hun bare jobber annen hver helg. Altså 2 helger i måneden!

Om du gadd å ta deg bryet med å lese litt lengre ned, så ser du at trådstarter også jobber mere når det ikke er skole. TS har bare en 20% fast stilling, men tydeligvis mulighet til å jobbe mere. Altså, om du ikke henger helt med, mer enn 2 helger i måneden. Sykdom kan skje når som helst, og de som møter opp på jobb med høy feber er noen forbanna idioter spør du meg, uansett stillingsprosent! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...