Kåtkvinne Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Hei! Jeg er en kvinne på 65 år og er utrolig seksuelt frustrert. Er ikke helt sikker på hvor jeg skal finne en jeg kan ha det litt "moro" med. Har dere noen tips? Jeg er nylig singel og vil prøve ut "markedet" Det virker som om jeg er rar, men håper dere tar det seriøst. Tinder funket dessverre ikke for meg. Fikk altfor få matcher.. Takker på forhånd 1
Gjest lipgloss Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Dette er ikke en dating side ihverfall,forøvrig så tror jeg du er en mann. Lukter TROLL lang veg
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Er du ute etter forhold, eller bare sex? For vil du ha sex, så ville jeg brukt nakenprat eller Cupido. Forhold, så ville jeg brukt møteplassen, match eller sukker. Anonymkode: 1dfd2...665
isw Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Du kan svare på kontaktannonser i papiravis? Er jo fortsatt et par om dagen av de?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 c-date, victoriamilan og finnsex.no er sikre sider for å skaffe seg uforpliktet sex for kvinner. Anonymkode: f1234...b33
DominantHr Skrevet 12. mai 2018 #6 Skrevet 12. mai 2018 Her er det nok en (mann) som seiler under falskt flagg. For en kvinne å skaffe seg uforpliktende sex, er like enkelt som et tastetrykk. Alle plattformer kan brukes, det kommer bare an på hvor man vil treffe sosioøkonomisk.
Vinnerloddet Skrevet 12. mai 2018 #7 Skrevet 12. mai 2018 Prøv nettdating, og si hva du er ute etter. Kommer til å nok svar til at du kan velge og vrake.
Elaine Marley Skrevet 13. mai 2018 #8 Skrevet 13. mai 2018 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. mai 2018 #9 Skrevet 13. mai 2018 Ta deg en tur på gamlehjemmet, sikkert noen der som er like frustrerte
Geir egil Skrevet 17. juli 2018 #10 Skrevet 17. juli 2018 På 04.08.2017 den 0.40, Kåtkvinne skrev: Hei! Jeg er en kvinne på 65 år og er utrolig seksuelt frustrert. Er ikke helt sikker på hvor jeg skal finne en jeg kan ha det litt "moro" med. Har dere noen tips? Jeg er nylig singel og vil prøve ut "markedet" Det virker som om jeg er rar, men håper dere tar det seriøst. Tinder funket dessverre ikke for meg. Fikk altfor få matcher.. Takker på forhånd Hei mann 59
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå