AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Noen som vet hvordan man skal tilberede og steke en svane? Kanskje noen har erfaring med tilberedning av "større" fuglearter? Jeg har tenkt å fange en svane og lage et festmåltid til familien. Håper noen kan hjelpe. Anonymkode: eee7f...f82
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Kompetansen på feltet er sannsynligvis å finne på Os. Anonymkode: 86b72...678 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, Tigerstaden skrev: Hva med å sjekke søppla ved butikker? Hva? Hva har det med tilbedredningen å gjøre? Anonymkode: eee7f...f82
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 OBS! Jeg visste ikke at de er fredet! Da skal jeg selvfølgelig ikke spise svaane! MEN se her: "Svanene kan ende i kasseroller og kjeler på Jæren dersom bygdeutvikler Ketil Fuglestad får det som han vil. De totalfredede fuglene skaper problemer for bøndene, og nå vurderer Fylkesmannen i Rogaland om det skal åpnes for å redusere bestanden. - Jeg har ikke smakt svanekjøtt selv, men det er en kjent sak at det har vært brukt på kongens bord tidligere, og da kan det ikke være så galt, mener bygdeutvikler hos Fylkesmannen Ketil Fuglestad." Han vil gjøre problem om til produkt." http://www.vg.no/nyheter/innenriks/dyrene/totalfredet-fugl-kan-bli-delikatesse/a/104621/ Anonymkode: eee7f...f82
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 I artikkelen står det også følgende: " Vil ha svaner som kjeledyr " Anonymkode: eee7f...f82
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 Hmm Jeg holder med til kalkun. Anonymkode: eee7f...f82
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 Spør Dronning Elizabeth. Hun er den eneste i Storbritannia som har lov til å jakte på svaner. Anonymkode: 4f20a...c5e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå