Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Ser at noen får motbør og skitt her uansett hva de skriver. Er det helt umulig for noen å skille sak fra person? Får dere så fort noen "opp i halsen"at dere ikke klarer å være objektive? Og dette er mennesker dere ikke har møtt irl en gang. Skremmende spør en meg. Og nei. Dette handler ikke om meg nei. Er nok ganske anonym her,og føler at folk ser meningene mine. Framfor "hvem" jeg er. Er bare lei tendensene til mobbing her. Ikke bra.
Gjest Coolaid Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Det har null og niks å si hvem som skriver hva. Og med alle de "anonym bruker" her inne så vet man aldri hvem folk er, selv om man mistenker en del. Har null problemer med å forholde meg til folks meninger. Det er tastetrykkene som teller, ikke navnet.
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 Veldig enig. Har fått høre litt av hvert selv.
Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, Coolaid skrev: Det har null og niks å si hvem som skriver hva. Og med alle de "anonym bruker" her inne så vet man aldri hvem folk er, selv om man mistenker en del. Har null problemer med å forholde meg til folks meninger. Det er tastetrykkene som teller, ikke navnet. Godt å se. Men har merket meg at noen under Nick blir behandlet urettferdig! Fordi de har ment noe om noe en gang. Ikke særlig ok å være vitne til.
Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 2 minutter siden, JesusElskerAlle skrev: Veldig enig. Har fått høre litt av hvert selv. Dårlig gjort. Så usaklig. Liker dårlig.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 Den eneste måten å unngå slik type forfølgelse er å skrive som AB. Det er derfor jeg begynte å skrive som ab. Kommer aldri mer til å skrive under nick pga idioter som hetser, mobber og stalker. Anonymkode: 4ee4b...4d9 4
Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den eneste måten å unngå slik type forfølgelse er å skrive som AB. Det er derfor jeg begynte å skrive som ab. Kommer aldri mer til å skrive under nick pga idioter som hetser, mobber og stalker. Anonymkode: 4ee4b...4d9 Jeg må forstå det :-) synd det skal være sånn! Blir bare oppgitt jeg.
Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 Skulle ønske at dere som er i mot uansett svarte her. Fordi et Nick er som rød klut foran øynene deres. Dere er jo feige da. Ikke bra i det hele tatt. Hva gjør at dere ikke kan reflektere? Har hatt sterkt i mot meninger fra enkelte her. Andre ganger har de jækla bra innlegg. Vi er jo ikke svart/hvitt.
Gjest Coolaid Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 9 timer siden, NotNaomi skrev: Godt å se. Men har merket meg at noen under Nick blir behandlet urettferdig! Fordi de har ment noe om noe en gang. Ikke særlig ok å være vitne til. Vi er i stadig forandring, også når det gjelder meninger. Herreminhatt ingen er heller perfekt og de fleste har sikkert uttalt seg på en måte som man i ettertid ser ikke var så heldig - ting kan også komme ut feil. Bedre om vi stort sett forholder oss til "her og nå" i stedet for å lete etter gammel dritt.
Gjest NotNaomi Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 20 minutter siden, Coolaid skrev: Vi er i stadig forandring, også når det gjelder meninger. Herreminhatt ingen er heller perfekt og de fleste har sikkert uttalt seg på en måte som man i ettertid ser ikke var så heldig - ting kan også komme ut feil. Bedre om vi stort sett forholder oss til "her og nå" i stedet for å lete etter gammel dritt. Enig.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #11 Skrevet 5. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Den eneste måten å unngå slik type forfølgelse er å skrive som AB. Det er derfor jeg begynte å skrive som ab. Kommer aldri mer til å skrive under nick pga idioter som hetser, mobber og stalker. Anonymkode: 4ee4b...4d9 Samme her, fant ut dette for lenge siden. Synd, men men... Anonymkode: 7d519...895
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #12 Skrevet 5. august 2017 Om jeg skal være helt ærlig så blir det stort sett men ikke alltid. Men om det er en person jeg ikke klarer å forholde meg objektivt mot så hopper jeg heller over innleggene hans/hennes. Det blir stort sett hvis personen tidligere har kommet med utsagn som jeg synes er helt forkastelig. Grensa for hva jeg finner forkastelig er ganske høy. Anonymkode: 2ea3c...54f
WubWub Skrevet 5. august 2017 #13 Skrevet 5. august 2017 Jeg diskuterer utelukkende det som står i innlegget uavhengig av hvem som har forfattet det. Men jeg også merker mye til denne trenden hvor man diskuterer utifra trynefaktor; syntes det begynner bli ganske slitsomt når folk begynner diskutere person fremfor det tråden handler om i den grad at jeg har begynt vurdere om jeg heller skal begynne poste som AB og ikke under eget nick.
Gjest Ingenting2 Skrevet 5. august 2017 #14 Skrevet 5. august 2017 Det kommer litt an på. IRL er jeg veldig flink til å skille sak fra person, såfremt saken ikke er for graverende. Her inne har jeg fått mye drit på pm og forfølgelse i tråder (av en og samme bruker) så da unngår jeg konsekvent den brukeren. Avstår ofte å delta i samme tråder. Ellers ignorerer jeg bare de jeg ikke liker. Noen få ekstreme slipper ikke unna tidligere utsagn osv, gjerne fordi de gjentar disse meningene hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #15 Skrevet 5. august 2017 3 minutter siden, canacas skrev: Det kommer litt an på. IRL er jeg veldig flink til å skille sak fra person, såfremt saken ikke er for graverende. Her inne har jeg fått mye drit på pm og forfølgelse i tråder (av en og samme bruker) så da unngår jeg konsekvent den brukeren. Avstår ofte å delta i samme tråder. Ellers ignorerer jeg bare de jeg ikke liker. Noen få ekstreme slipper ikke unna tidligere utsagn osv, gjerne fordi de gjentar disse meningene hele tiden. Det siste der! Ja! Anonymkode: 37b32...3cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå