Simbyxor Skrevet 4. august 2017 #1 Del Skrevet 4. august 2017 Så var dagen over, alt stilner nu Jord og himmel sover, snart sover også du O, søvn, som lukker sorgens blikk ved kveld; la meg en stund befries for meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 4. august 2017 #2 Del Skrevet 4. august 2017 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestefar Skrevet 4. august 2017 #3 Del Skrevet 4. august 2017 Kan lese nattahistorie om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. august 2017 #4 Del Skrevet 9. august 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. august 2017 #5 Del Skrevet 9. august 2017 Sov godt i alkove og hule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 10. august 2017 #6 Del Skrevet 10. august 2017 Natta folkens! Sov godt og drøm søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. august 2017 #7 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg er søvnig, jeg er trett Ren og pen og god og mett Tøyet la jeg pent i fra meg vasket meg, og gikk å la meg Under stolen mine sko står i orden begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. august 2017 #8 Del Skrevet 10. august 2017 God ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå