Gjest seroxata Skrevet 11. januar 2005 #21 Del Skrevet 11. januar 2005 blæææh, magen er vel det jeg er minst fornøyd med! Den der lille puta som irriterer meg! Jada, vet dere sier den er bra å ha men jeg haaater den intenst:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 11. januar 2005 #22 Del Skrevet 11. januar 2005 Magen er faktisk noe av det jeg er mest fornøyd med. Den er flat, og med litt markerte muskler. Enda så er jeg ikke tynn, har breie hofter og rumpe. Jeg er vel heldig som får det der, og ikke på magen da! (Syns jeg iallfall, vil heller ha stor rumpe og flat mage, enn lita rumpe og stor mage). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 11. januar 2005 #23 Del Skrevet 11. januar 2005 Syns magen min er grei jeg:)ikke for liten og ikke for stor, og litt mindre enn for noen måneder siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 11. januar 2005 #24 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har ingen komplekser. Magen min er like flat som da jeg var 18. Samtidig er den innsvingt og feminin også. Jeg har heldigvis ikke sånne håndtak som så mange har. Og det er jeg glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 11. januar 2005 #25 Del Skrevet 11. januar 2005 Magen min er ikke flat, men jeg er fornøyd med den likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #26 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg hadde en brukbar mage, men den har begynt å ese ut, og det er jeg naturlig nok ikke så glad for. Så jeg har kuttet ut sukker og begynt å trene, og håper intenst at det vil hjelpe. Dessuten har jeg aldri hatt noen smal, fin midje, her går det i ett fra brystet til hoftene omtrent, og det er ikke så lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. januar 2005 #27 Del Skrevet 11. januar 2005 Magen er min verste fiende!! Jeg synes seriøst at det er mye finere og være brei over baken enn å ha en stor mage. Men vi er forskjellige - noen går ut i bredden og får det over baken, mens andre får stor mage. Og kanskje de som er breie over baken heller kunne tenkt seg litt mage isteden? Nå kunne jeg vel trengt å få strammet opp og fjernet litt både her og der... men magen er uten tvil mitt største kompleks!! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2005 #28 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg liker magen min jeg,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2005 #29 Del Skrevet 11. januar 2005 Både-og: utseendemessig er jeg fornøyd med den, selv om mye magemuskler faktisk fører til at magen vises bedre/står litt ut. Jeg har antydning til sixpack selv etter jul:) ), og bilringer har aldri vært noe problem. .Men magen er allikevel min verste fiende, fordi den reagerer negativt på veldig masse; fett, spesielt melkefett, brød (og kaker), pizza....lista er lang. I vonde perioder blir jeg voldsomt oppblåst, så oppblåst at jeg nesten ikke fungerer i det daglige, og får diare. Hvis jeg er flink til å holde meg unna brød og tung mat, går det stort sett greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. januar 2005 #30 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg liker den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 11. januar 2005 #31 Del Skrevet 11. januar 2005 Egentlig burde jeg kanskje være fornøyd med magen min, men det er jeg altså ikke. Føler ikke magen "henger på greip" med resten av kroppen. Er veldig slank, men magen er liksom så mye større enn alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuperella Skrevet 12. januar 2005 #32 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har aldri hatt flat mage og kommer nok aldri til å få det heller. Men jeg har heller ikke hengemage eller mage som står veldig ut så jeg skal ikke klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 12. januar 2005 #33 Del Skrevet 12. januar 2005 Nei, magen min og jeg er ikke venner. Eller egentlig så har jeg en flat og smal mage som jeg er fornøyd med, men jeg er en av de som har en sånn mage som veldig lett eser ut når jeg spiser og drikker :-x Også har jeg litt på sidene jeg gjerne skulle blitt kvitt, hvis jeg har en stram truse (har trusene ganske lavt) så blir det en bulk på oversiden av strikken. Men jeg prøver stort sett og ikke tenke på sånt, ingen vits egentlig å kaste bort tid på å være misfornøyd med sg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #34 Del Skrevet 12. januar 2005 Per dags dato er jeg ikke så veldig glad i magen min, men jeg gjør faktisk noe med det. Trener mye både styrke og utholdenhet, så nå skal den bort :evil: Jeg vil ha magemuskler med lite fett utenpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #35 Del Skrevet 12. januar 2005 Både-og: utseendemessig er jeg fornøyd med den, selv om mye magemuskler faktisk fører til at magen vises bedre/står litt ut. Jeg har antydning til sixpack selv etter jul:) ), og bilringer har aldri vært noe problem. .Men magen er allikevel min verste fiende, fordi den reagerer negativt på veldig masse; fett, spesielt melkefett, brød (og kaker), pizza....lista er lang. I vonde perioder blir jeg voldsomt oppblåst, så oppblåst at jeg nesten ikke fungerer i det daglige, og får diare. Hvis jeg er flink til å holde meg unna brød og tung mat, går det stort sett greit. Sånn har jeg det også, jeg har såkalt irritabel tykktarm og det finnes ikke medisiner mot det. Man må bare regulere det med kosthold. Det er litt slitsomt innimellom. Men, du som tydeligvis har litt peiling på trening osv. Hva er best trening for å stramme opp og få en mindre og flatere mage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 12. januar 2005 #36 Del Skrevet 12. januar 2005 I utganspunktet er jeg svært fornøyd med magen min. Er en av de heldige som ikke legger på seg uansett hva jeg måtte finne på, så den er flat selv uten trening. Det som ikke er så gøy, er at etter noen runder med operasjoner har jeg fått et stort arr og 3-4 små. Ikke så lekkert! Men det måtte til, så jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Går ikke med korte topper lengre, men i bikini driter jeg egentlig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La boheme ikke innlogget Skrevet 12. januar 2005 #37 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har ingenting i mot den. :-) Den bærer preg av at jeg er ung, trener og spiser fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippa Skrevet 12. januar 2005 #38 Del Skrevet 12. januar 2005 Hater magen min! Kan nesten ikke gå i noen topper for jeg har to digre bilringer som er på samme størrelse med brystene, har C cup. Nå fikk jeg sagt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #39 Del Skrevet 13. januar 2005 Størrelsesmessig er den min venn, men ellers kan den være min fiende. Alt som plager meg går rett på magen, hvis jeg har det vanskelig så merkes det på magen. Ikke at den blir større, men jeg får vondt, problemer med fordøyelsen osv. Jo, den blir nok større de periodene jeg plages med mye gass og det kommer av fordøyelsen. Så jeg må passe på hva jeg spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget: Fru Blå Skrevet 13. januar 2005 #40 Del Skrevet 13. januar 2005 Magen irriterer meg mest fordi den kunne vært flat hadde det ikke vært for at jeg blir så fort oppblåst. Alt stress går i magen og det hjelper lite at jeg er veldig glad i løk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå