Gå til innhold

Magen - venn eller fiende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du glad i magen din eller skulle du ønske den kunne skrumpe inn og 'forsvinne'? Hvilket forhold har du til magen?

Selv tenkte jeg ikke noe særlig over magen i forhold til andre kroppsdeler før, men det siste året har jeg fått en liten bilring over buksekanten som har forandret hele synet mitt på magen. Nå bryr jeg meg ikke så mye over cellullitter på låra, men ønsker vomma dit peppern gror.

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Magen min var perfekt for inntil ett år siden.

Men nå er den en diger bolle :(

Har aldri tenkt noe spesielt over magen min, men nå er den et stort kompleks!

Skjønner virkelig ikke hva som skjedde jeg...skal prøve å jogge den vekk.

Skrevet

Uff, ja er veldig obs på magen min...har som nyttårsforsett å ta mange situps....vil ha flat og veltrent mage.....

Skrevet

Jeg har et positivt forhold til magen min.

Kanskje ikke så rart, da magen er kroppsdelen jeg er mest fornøyd med.

Jeg ser med interesse på hvordan den har klart å legge på seg littegrann i jula, og jeg er fortsatt fornøyd med den.

Skrevet

Digger magen min, den er kjempefin. Trener bittelitt hver dag for å holde den stram, men den er fin uten trening også.

Skrevet

er i grunnen rett så fornøyd med magen min jeg, den er veltrent og fin og har ikke antydning til å dette på utsia av bukselinningen!

"kjærlighetshåndtaka" derimot.... :frustrert: de skal vekk altså!!! VEKK!!

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg skal fettsuge den jeg hvis den ikke er borte om noen mnd.

Skrevet

Selv etter to fødsler er jeg kjempefornøyd med magen min. Men det koster jo litt tid på treningsstudioet, da :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hater den! Utrent som den er eser den ut...Jeg la på meg 20 kilo da jeg møtte samboeren og slanket ikke disse vekk før jeg ble gravid - derfor har jeg nå en skikkelig bulende mage...*Angre* *Angre*

Gjest jente19aar_
Skrevet

magen min r drit ekkel.typen har kommentert d og da forsto jg virkelig at d trengs å gjør's no m!;););)

Gjest Anonymous
Skrevet
magen min r drit ekkel.typen har kommentert d og da forsto jg virkelig at d trengs å gjør's no m!;););)

Huff da, det var jo ikke noe hyggelig da...

Jenter, hva er best trening som kan gjørs hver kveld hjemme for å stramme opp en "fødselsmage"?

Gjest jente19aar_
Skrevet

Huff da, det var jo ikke noe hyggelig da...

Jenter, hva er best trening som kan gjørs hver kveld hjemme for å stramme opp en "fødselsmage"?

går greit ;);)

jogging er bra for mage! ;);)

Skrevet

Jeg hater magen min. Den har alltid vært stor, uansett om jeg har veid 46 eller 60. Så jeg må nok bare lære meg å leve med den.

Gjest jente19aar_
Skrevet
Jeg hater magen min. Den har alltid vært stor' date=' uansett om jeg har veid 46 eller 60. Så jeg må nok bare lære meg å leve med den.[/quote']

man kan fettsuge ;););) så man trenger ik leve med den nei!!;)

Gjest Anonymous
Skrevet
magen min r drit ekkel.typen har kommentert d og da forsto jg virkelig at d trengs å gjør's no m!

Hadde typen min komentert magen min på en negativ måte hadde jeg fått sjokk :o Sånt skal man jo liksom ikke gjøre da...

Men til saken: Magen min var ganske grei før, men så møtte jeg en type som var like glad i mat og sofasliting som meg selv... så nu er det ikke like stramt og fint lenger :P

Gjest jente19aar_
Skrevet

Hadde typen min komentert magen min på en negativ måte hadde jeg fått sjokk :o Sånt skal man jo liksom ikke gjøre da...

ja mn d r jo sant :o

skjønner poenget mn allikevæl ;););)

Gjest jente18aar...
Skrevet

Men til saken: Magen min var ganske grei før, men så møtte jeg en type som var like glad i mat og sofasliting som meg selv... så nu er det ikke like stramt og fint lenger :P

mn d r jo sant. :o

skjønner poenget mn allikevæl ;);)

Gjest gjest 0
Skrevet

"bare å fettsuge"??? Synes det er en litt feil holdning.... :roll:

Og hvis du bare er 18 år er det store muligheter for at kroppen din fremdeles forandrer seg. Du kan fremdeles ha litt valpefett så den fettsugingen ville jeg nok utsatt noen år!

Selv er jeg veldig glad i magen min men det er fordi jeg har hatt en bukplastikk! Den er ikke helt flat, men kjempefin for det! :-)

Pam

Gjest jente19aar_
Skrevet
"bare å fettsuge"??? Synes det er en litt feil holdning.... :roll:

Og hvis du bare er 18 år er det store muligheter for at kroppen din fremdeles forandrer seg. Du kan fremdeles ha litt valpefett så den fettsugingen ville jeg nok utsatt noen år!

Selv er jeg veldig glad i magen min men det er fordi jeg har hatt en bukplastikk! Den er ikke helt flat, men kjempefin for det! :-)

Pam

nei jeg skal ikke fettsuge meg. men trene mye.jogging og sånn ;););)

sa det til hun som sa hun ikke likte magen sin.siden hun kanskje er eldre enn meg er det litt mer bare enn for meg liksom ;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...