AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Thaidamer gifter seg gjerne med norske menn. Jeg har noen i familien, og det florerer av turbilder. Men jeg tenker bare... de bor i Norge, har vel bodd her i 10-15 år. Hun ene kan nesten ikke norsk til tross for det... Men jeg vet jo hvorfor de har kommet hit. For å si det sånn. Når de reiser tilbake til Thailand på "ferie" for å besøke familie osv, tror du de kjenner seg hjemme da? Eller er Norge mer behagelig? Tror dere de alltid vil foretrekke billig soyamat fremfor det vi har i Norge? Tror du de savner Thailand? For meg fremstår Thailand som et litt lugubert land med fine strender. Lett å bli matforgiftet f.eks. Mye fattigdom osv... Så jeg kunne aldri tenkt meg å verken bo der eller reise på ferie dit, men går det an å "savne fattigdom" når man kommer til rike Norge? Anonymkode: 0fde3...e22
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Billig soyamat?? Thailand har verdens beste og sunneste kjøkken. Tipper de savner maten når de kommer til dette brødskivelandet. Har vært en del i Thailand og det er ikke lugubert. Tipper de også vil savne gjestfrihet og varme som ikke er her i nord. Anonymkode: 7d4c1...6d1 4
stan Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Matforgiftning? Jeg har aldri så lite trøbbel med magen som når jeg er i østasia. Heller når jeg kommer hjem til Norge. TS jeg skammer meg på dine vegne, at det går an å være så uforstandig og full av fordommer. Damer er vanlige mennesker. Thaier er vanlige mennesker. Og også damer fra Thailand er vanlige mennesker. Som de fleste mennesker har de evne til kompliserte og sammensatte følelser. Jeg antar at mange savner fødelandet, samtidig som de liker å bo i Norge i varierende grad. Jeg tipper det kommer mye an på mennene og deres familier, og om de evner å behandle damene ordentlig. 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 På 8/4/2017 den 23.10, AnonymBruker skrev: Thaidamer gifter seg gjerne med norske menn. Jeg har noen i familien, og det florerer av turbilder. Men jeg tenker bare... de bor i Norge, har vel bodd her i 10-15 år. Hun ene kan nesten ikke norsk til tross for det... Men jeg vet jo hvorfor de har kommet hit. For å si det sånn. Når de reiser tilbake til Thailand på "ferie" for å besøke familie osv, tror du de kjenner seg hjemme da? Eller er Norge mer behagelig? Tror dere de alltid vil foretrekke billig soyamat fremfor det vi har i Norge? Tror du de savner Thailand? For meg fremstår Thailand som et litt lugubert land med fine strender. Lett å bli matforgiftet f.eks. Mye fattigdom osv... Så jeg kunne aldri tenkt meg å verken bo der eller reise på ferie dit, men går det an å "savne fattigdom" når man kommer til rike Norge? Anonymkode: 0fde3...e22 Du kan lite om Thailand. Renslighet på kjøkken er viktig der. Ja de har fine strender,men de har så mye mye mere. Ja et land med mye fattigdom. De har ikke det sosiale nettverket som vi har. Derfor.Er du sikker på at de du omtaler kommer fra fattigdom? De bor enkelt, de har jo varme hele året, for oss ser det ut som fattigdom,men ikke for de. Det er viktig for mange å vise hvor bra de har fått det i Norge. Klart de savner hjemlandet sitt. Skulle bare mangle Anonymkode: de20f...9c7 4
Gjest Blondie65 Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Om ikke noe annet, så er bare klimaet en god grunn for å dra dit. Maten er en god nummer to. Du som verken har vært i Thailand eller ønske om å dra dit bør la være å uttale deg.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Dem fleste fra Thailand jeg vet om er kun interessert i pengene fra norske menn .Har hørt at når den norske mannen har betalt f0r ferie huset der i hjemlandet til kona og han skal ditt for å slappe av har familien helt kontroll av huset hans, han får ikke mye si heller når han er der. Norsk lærer dem aldri snakker bare på en irriterende måte. Og når jeg har jobbet med dem går dem mye at og fram for å vise seg hvor flott dem er noe jeg synes dem ikke er heller.Anonymkode: 05fa8...f59 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dem fleste fra Thailand jeg vet om er kun interessert i pengene fra norske menn .Har hørt at når den norske mannen har betalt f0r ferie huset der i hjemlandet til kona og han skal ditt for å slappe av har familien helt kontroll av huset hans, han får ikke mye si heller når han er der. Norsk lærer dem aldri snakker bare på en irriterende måte. Og når jeg har jobbet med dem går dem mye at og fram for å vise seg hvor flott dem er noe jeg synes dem ikke er heller. Anonymkode: 05fa8...f59 Du burde kanskje ikke kritisere norsk-kunnskapene deres alt for mye? Anonymkode: d6d40...17e 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde kanskje ikke kritisere norsk-kunnskapene deres alt for mye? Anonymkode: d6d40...17e Få en Thai dame til å si Rema 1000 Anonymkode: 05fa8...f59 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde kanskje ikke kritisere norsk-kunnskapene deres alt for mye? Anonymkode: d6d40...17e Ikke du heller. Det skrives norskkunnskaper på norsk. 😌 Anonymkode: 6db00...7fa 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 Jeg var på prix i går så stå en Thai dame og tokk rundstykker ut fra hylla og hun mistet dem på gulvet. Jeg tenkte jeg skulle følge med å se hva hun gjorde, jo da hun kastet dem skitne rundstykker tilbake blant dem rene når hun trudde jeg ikke så henne som jeg gjorde . Sånn ser jeg på dem bak det på klistret smilet bestandig så er dem ikke noe hyggelige mer kyniske mennesker. Anonymkode: 05fa8...f59 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå