AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Del Skrevet 4. august 2017 Kan man bruke ildfaste former som er litt knust på kanten, eller stemmer det at de risikerer å eksplodere i ovnen/når du tar dem ut? Anonymkode: 91cfb...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Del Skrevet 4. august 2017 Anyone? Forsøkte å googl, men ble ikke så innmari mye klokere av det. Anonymkode: 91cfb...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #3 Del Skrevet 4. august 2017 Ingen Anonymkode: 91cfb...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #4 Del Skrevet 4. august 2017 Det har jeg aldri hørt om. På den ene siden høres det litt logisk ut, på den andre siden burde det jo være noe man har hørt om hvis det var stor risiko. Jeg ville bare brukt den. Anonymkode: 745fe...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #5 Del Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg aldri hørt om. På den ene siden høres det litt logisk ut, på den andre siden burde det jo være noe man har hørt om hvis det var stor risiko. Jeg ville bare brukt den. Anonymkode: 745fe...922 Jeg husker bare at jeg leste det et eller annet sted, og her sitter jeg med et par stykker som jeg nå er litt bekymret for å bruke. Det er så innmari kjedelig å bruke noe som risikerer å eksplodere uten forvarsel, men det er like kjedelig å kaste noe som er fult brukbart av dum frykt :/ Anonymkode: 91cfb...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Del Skrevet 4. august 2017 Porselensformer tror jeg ikke plutselig eksploderer i ovnen. Tror ikke jeg hadde tatt sjansen om det er av glass. Anonymkode: 6dc53...ff5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinder Skrevet 4. august 2017 #7 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg har en form med hakk som jeg har brukt i årevis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 5. august 2017 #8 Del Skrevet 5. august 2017 En ildfast form er ildfast, selv med skår. En "Ildfast" form skal man være litt forsiktig med, om den har skår, og om den ikke har det. Har en "ildfast" form trukket fuktighet (gjennom skåret), kan den sprekke under varmepåvirkning. Men den eksploderer jo ikke; du bare mister en middag (eller hva det nå var). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #9 Del Skrevet 5. august 2017 7 timer siden, T-Rex skrev: En ildfast form er ildfast, selv med skår. En "Ildfast" form skal man være litt forsiktig med, om den har skår, og om den ikke har det. Har en "ildfast" form trukket fuktighet (gjennom skåret), kan den sprekke under varmepåvirkning. Men den eksploderer jo ikke; du bare mister en middag (eller hva det nå var). Okei, så lenge det ikke har gått fuktighet inn i skåret så er den helt okei å bruke? Anonymkode: 91cfb...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 5. august 2017 #10 Del Skrevet 5. august 2017 tror ikke dette er noe problem nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #11 Del Skrevet 5. august 2017 Da fortsetter jeg å bruke dem Innmari idiotisk å kaste noe som fungerer helt utmerket selvom det er litt skade på det Anonymkode: 91cfb...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #12 Del Skrevet 6. august 2017 Kast de. De kan sprekke i varmen, da det er skade i de Anonymkode: 49266...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå