Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Prøver på 13 mnd her! Har igjennom prøveperioden har noe ustabile sykluser noe som kanskje Er pga undervekt, men jeg har mensen. 

Har så og si aldri merket no til eggløsning ( aldri fått bekreftet at jeg har det en gang ) bortsett fra at jeg husker for kanskje 6 mnd siden at jeg hadde litt ømme nippler noen dager ca rundt der jeg regnet meg

frqm til at eggløsning skulle være. 

Men i går kveld hadde jeg mensensmerter ( ikke intense men godt merkbart ) varte heller ikke lenge. jeg har ikke mensen og er på 3 dagen med eggløsning nå  (i følge kalender) kjente Ingentkng hele arbeidsdagen i dag, men når jeg kom hjem var det akkurat som om noe ilte i venstre puppen min. Det ga seg etter litt og når det ga seg kjentes det ut som om noen reiv meg i høyre eggstokk. Dette varte kort også var det over. Har også hatt mensmage som jeg vanligvis har når jeg har mensen. ( super dårlig i magen )

kan dette være EL?  Aldri merket no til dette tidligere, så er litt forvirret

Anonymkode: 2d64a...06f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være el men siden det du kjente bare varte veldig kort så kan det bare ha vært noe tilfeldig.

Anonymkode: d468e...834

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke gravid da?

Anonymkode: 088bc...90f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har prøvd i over et år ville jeg begynt å utrede for barnløshet hos spesialist/gynekolog. Jeg har ganske stabile sykluser, men viser seg at jeg ikke har EL jevnlig etter å ha tatt blodprøver.

Er ikke vits i å vente noe lenger før du kontakter lege for å utrede.

Lykke til med prøvingen :-)

Anonymkode: 4cb21...4f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...