AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Altså har pratet med en fyr i samme by og han begynte å ringe på snap idag.. skulle egentlig møtes for første gang idag men så ble det litt sent. Generelt synes jeg det er litt skummelt møte nye folk, så er ukomfortabel med å prate i telefon med en fremmed. Anonymkode: 4ee70...768
Duftavsommerregn Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså har pratet med en fyr i samme by og han begynte å ringe på snap idag.. skulle egentlig møtes for første gang idag men så ble det litt sent. Generelt synes jeg det er litt skummelt møte nye folk, så er ukomfortabel med å prate i telefon med en fremmed. Men å snakke med han "Live" er mer trygt ? Snakk med mannen på telefon,det er trygt og helt greit. Så ta det videre om du føler at det er match. Om ikke skygg unna. 1
Gjest Sonic Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 er som deg TS liker ikke snakke med fremmede på tlf så møter alltid gutter offentlig første gangene
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Ja. Kleint første gangen men så går det av seg selv Anonymkode: 1d37b...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Jeg pleier vanligvis å utelukke menn som tydeligvis må ha en telefonsamtale før man møtes. Jeg ringer vanligvis ikke bare for å snakke utenom spesielle tilfeller, og å snakke med fremmede mennesker på telefonen uten noe mål og mening får jeg frysninger av. Nei takk. Anonymkode: 10bc9...fd2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 1 time siden, Duftavsommerregn skrev: Men å snakke med han "Live" er mer trygt ? Snakk med mannen på telefon,det er trygt og helt greit. Så ta det videre om du føler at det er match. Om ikke skygg unna. Du kan umulig ha relasjoner til andre mennesker utover det rent overfladiske. Det er veldig vanlig å være ukomfortabel med å prate med fremmede i telefonen. Anonymkode: 10bc9...fd2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 Hvis set er stor avstand (geografisk) så kan det nok være lurt å skype litt før dere møtes slik at det eventuelt ikke blir bomtur. Anonymkode: f5fcd...4d5
Gjest Rosetelys Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 (endret) . Endret 6. februar 2018 av Rosetelys
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #9 Skrevet 4. august 2017 7 minutter siden, Rosetelys skrev: Jeg prater ikke med folk på telefon først. Møtte faktisk en fra andre siden av jordkloden uten å ha pratet sammen på telefon først. Hans syns det var veldig rart at jeg turte møte han, men ikke prate på telefonen. Nå prater vi på telefon hver dag 😊 Det synes jeg høres svært uklokt ut for å være ærlig. Anonymkode: f5fcd...4d5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 Nei, jeg sender telefax. Eller røyksignaler. Ærlig talt, vi snakker 2017, vi sender meldinger og møtes på offentlig sted. Anonymkode: d30bb...d4d
Gjest Rosetelys Skrevet 6. august 2017 #11 Skrevet 6. august 2017 (endret) På 5.8.2017 den 1.28, AnonymBruker skrev: Det synes jeg høres svært uklokt ut for å være ærlig. Anonymkode: f5fcd...4d5 Hvorfor det? Endret 6. februar 2018 av Rosetelys
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #12 Skrevet 6. august 2017 Jeg snakker heller ikke på telefonen først. Liker det bare ikke. Liker generelt ikke å snakke i telefonen. Anonymkode: 5018b...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå