Gå til innhold

hard mage!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har så hard mage! Det er kjempevondt å gå på toalettet, og det begynner å blø... :oops: Hva kan jeg gjøre med det? Noen smarte råd? Trodde det var sånt som skjedde med menn over 70 eller noe.. jeg er jo bare en ung jente.... men men.. skjer vel med alle, ikke alle som snakker om det bare.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forebygg, forebygg, forebygg!

Drikke mye vann, spise mye fiber, så går det så mye bedre.

Gjest Daniella_
Skrevet

Kjøp lakserende middel på apoteket.

Det samme skjedde meg, og etter jeg tok det over en 3 dagers tid ble magen min fin fin igjen :)

Skrevet

Et lite tips:

Jeg var også plaget med hard mage tidligere. Etter at jeg la om kostholdet mitt - spiser masse frukt og grønnsaker, kun veldig grove kornprodukter.

Har nesten kuttet ut all bruk av hvetemel og jeg opplever nå nesten motsatt "problem" - går på do minst 3-4 ganger hver dag.

Skrevet

Ta deg en tur på MCdonalds! Det pleier å sette fart på min fordøyelse jaffal.. Og så får man en deilig uggen følelse i magen på kjøpet! ;)

Skrevet

Hadde selv hard mage for ikke så lenge siden, jeg tok fiber piller. Spiste masse suppe, druer og mat med fiber. Drakk mye varmt (kakao). Og etter noen dager gikk det over. :)

Gjest Betty Boop
Skrevet

Spis svisker!

Eller drikk varm kaffe og iskaldt vann annenhver kopp.

Skrevet
Ta deg en tur på MCdonalds! Det pleier å sette fart på min fordøyelse jaffal.. Og så får man en deilig uggen følelse i magen på kjøpet! ;)

:enig_animasjon: :oops:

I følge mamma´n min kunne jeg også anbefale deg å spise to kiwi...

Eller kjøpe noe på apoteket som het Hamburgerte (tror jeg det var hun sa...),men det var mest hvis det varer over litt lengre tid...

Skrevet

Kosthold, som nevnt over. Ellers så er fruktfiber som kjøpes på helsekost effektivt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...