Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å hallo, jeg gruer meg så utrolig mye til skolestart! Alle jeg skal begynne i klasse sammen med, har allerede gått sammen et år. På mitt første år ble klikkene dannet veldig fort, vi fant våre venner innen 3 måneder. Klikker ble dannet. Selvom alle snakket generelt sammen, da vi ventet på å gå inn i klasserommet f.eks eller at vi ble splittet i grupper. Men på slutten av året ble vi veldig gode venner med de vi hadde blitt venner med. Jeg er venninne med hun ene fortsatt, og hun fortalte etter å ha "hengt med" 1. Klassingene, at jeg vil få problemer med å passe inn. Jeg er veldig utadvent og jeg elsker å være sosial, men i følge henne var det ingen hun kunne se for seg meg bli venn med. 

Jeg tok pause et år pga personlige grunner. 

Jeg hater tanken på å møte opp første skoledag, de har kjent hverandre et år, bryr meg ikke veldig om hva venninnen min sier, jeg elsker å bli kjent med nye mennesker, og jeg går godt overens med mange. Jeg vet jo at jeg er på skolen for å fokusere og å lære. Men å være alene i friminuttene, det er jeg ikke intr. i! Masse gruppearbeid osv, så det sosiale er viktig det også. Men jeg gruer meg mye! Jeg er den nye, snakkisen som alle er nysgjerrige og kanskje usikre på. Blir jo så kleint. Og i følge absolutt alle vennene mine, gir jeg et bedritent første inntrykk. Ingen liker meg før de blir kjent med meg. Men i slike situasjoner som dette, blir jeg rolig og sjenert. Ikke en fordel noen av delene.

Regner med at mange har gått skole, har dere noen historier å dele? Fra første skoledag.

Anonymkode: d2abc...97d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha utstråling og du vil automatisk trekkes inn i en gjeng :) 

Anonymkode: b2c08...a4b

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ha utstråling og du vil automatisk trekkes inn i en gjeng :) 

Anonymkode: b2c08...a4b

Ja, det vet jeg:) jeg vet hvordan jeg skal oppføre meg for å gi godt første inntrykk, må anstrenge meg. Men jeg trengte å klage litt, også ønsker jeg historier om første skoledag:) jeg er faktisk ganske søt hvis jeg antrenger meg og prøver:) 

Anonymkode: d2abc...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...