Minstuh Skrevet 4. august 2017 #1 Del Skrevet 4. august 2017 Heihei! Jeg blir 20 om 1/2 år og hat leid et mokale hvor jeg skal feire 20årsdagen min. Usikket på hvor mange vi blir, men blir vel 30-50 ser jeg for meg, slik som listen er foreløpig. Eneste jeg lurer på, hva er vanlig å ha i sin 20årsdag? Skal man servere mat/middag? Skal man stille mef noe vin? Eller bare sette frem litt chips/snop o.l.? Noen som har tips og triks? Mvh en som aldri har vært i en skikkelig 20årsdag, men ønsker å ha en stor en selv 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doremifa Skrevet 12. august 2017 #2 Del Skrevet 12. august 2017 Dette gjør du akkurat som du har lyst til. Hvis du synes det blir for krevende eller kostbart å stå for full servering, kan du be på kurvfest, hvor gjestene selv tar med hver sin lille rett eller noe å drikke til deling, i stedet for å kjøpe gaver til deg. Har vært på noen slike kurvfester og det har vært veldig vellykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå