AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Er så lei. Jeg har datet en fyr i 5 mnd, vi var så godt som sammen og bestilte en reise sammen (som er senere denne mnd). Nå er han på ferie og har ikke tatt kontakt 1 gang.. jeg sendte mld forrige uke og da svarte han hyggelig, men ingenting etter det. Vi har ikke kranglet eller noe, og han er hos foreldra sine på ferie, ikke fylletur til Magaluf liksom. Dette er 8. gang jeg blir ghostet på 1,5 år!!! Er så lei! Tydeligvis er det noe ved meg som gjør at alle menn hater meg og dumper meg. Men er så dårlig gjort at de ikke bare kan dumpe på en ordentlig måte. De jeg har møtt via Tinder og ikke hørt mer fra etter en date er jo forsåvidt ok, men hvorfor kan ikke folk bare si,beklager men jeg føler ikke at vi var en match. Kjipt med pengene jeg har tapt, men skjønner ikke hvorfor han var så ivrig på at vi skulle på tur sammen og sa han savnet meg senest forrige uke. Han taper jo pengene han og, tviler på at han gidder reise alene. Gaaah, måtte bare få det ut. Bør jeg gi opp dating for alltid? Evt oppsøke en katolsk prest og få en åndelig rensning? For det føles som jeg har en forbannelse over meg siden alle dumper meg Anonymkode: 96a70...d46 1
Hurepoix Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er så lei. Jeg har datet en fyr i 5 mnd, vi var så godt som sammen og bestilte en reise sammen (som er senere denne mnd). Nå er han på ferie og har ikke tatt kontakt 1 gang.. jeg sendte mld forrige uke og da svarte han hyggelig, men ingenting etter det. Vi har ikke kranglet eller noe, og han er hos foreldra sine på ferie, ikke fylletur til Magaluf liksom. Dette er 8. gang jeg blir ghostet på 1,5 år!!! Er så lei! Tydeligvis er det noe ved meg som gjør at alle menn hater meg og dumper meg. Men er så dårlig gjort at de ikke bare kan dumpe på en ordentlig måte. De jeg har møtt via Tinder og ikke hørt mer fra etter en date er jo forsåvidt ok, men hvorfor kan ikke folk bare si,beklager men jeg føler ikke at vi var en match. Kjipt med pengene jeg har tapt, men skjønner ikke hvorfor han var så ivrig på at vi skulle på tur sammen og sa han savnet meg senest forrige uke. Han taper jo pengene han og, tviler på at han gidder reise alene. Gaaah, måtte bare få det ut. Bør jeg gi opp dating for alltid? Evt oppsøke en katolsk prest og få en åndelig rensning? For det føles som jeg har en forbannelse over meg siden alle dumper meg Anonymkode: 96a70...d46 Har du konfrontert dem og spurt hvorfor de ghoster deg? 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 Har han sagt at ikke han vil på tur med deg? Når jeg er på sydenferie så lar jeg mobilen ligge. Mulig han ikke er så opptatt av tlf. Ikke ta sorgene på forskudd. Konfronter han når han er hjemme igjen da? Anonymkode: 3cbc4...d33 15
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 2 minutter siden, Hurepoix skrev: Har du konfrontert dem og spurt hvorfor de ghoster deg? De svarer ikke. Så da er det vanskelig å få svar, når man plutselig er slettet fra sosiale medier etc. Jeg er heller ikke en veldig masete person så jeg forstår virkelig ikke det her. Anonymkode: 96a70...d46
Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Så kjipt! Skjønner at du blir lei Ts. Utrolig dårlig å ghoste folk! Stygt.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har han sagt at ikke han vil på tur med deg? Når jeg er på sydenferie så lar jeg mobilen ligge. Mulig han ikke er så opptatt av tlf. Ikke ta sorgene på forskudd. Konfronter han når han er hjemme igjen da? Anonymkode: 3cbc4...d33 Nei, det var han som tok initiativet til turen, og sa at han har det så hyggelig med meg og vil vi skal dra på tur sammen. Kan være han er opptatt, men han er jo aktiv på snap ser jeg. Anonymkode: 96a70...d46
Duftavsommerregn Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gaaah, måtte bare få det ut. Bør jeg gi opp dating for alltid? Evt oppsøke en katolsk prest og få en åndelig rensning? For det føles som jeg har en forbannelse over meg siden alle dumper meg Finn en som faktisk liker deg, og som viser det på ekte før du bestiller en tur
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Finn en som faktisk liker deg, og som viser det på ekte før du bestiller en tur Han har vist alle tegn på at han liker meg. Og tatt masse initiativ og sagt han var glad i meg. Så jeg skjønner ingenting. Nå er jeg vant til at menn dumper meg da, så jeg var jo forberedt. Hvis han ikke likte meg var han en utrolig god skuespiller må jeg si. Anonymkode: 96a70...d46
Duftavsommerregn Skrevet 4. august 2017 #9 Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har vist alle tegn på at han liker meg. Og tatt masse initiativ og sagt han var glad i meg. Så jeg skjønner ingenting. Nå er jeg vant til at menn dumper meg da, så jeg var jo forberedt. Hvis han ikke likte meg var han en utrolig god skuespiller må jeg si. Det holder faktisk ikke er min påstand, reise på tur sammen betinger en forpliktelse utover det å "like" hverandre. Det tar ofte litt tid, og da avslører man fort overfladiske ord, men ser på hva som faktisk skjer i handling. Mange menn som er gode skuespillere og utnytter andre, som det er kvinner med akkurat samme kvalitet. Men gir du det tid, så er det mye lettere å avsløre. Respekløs type uansett, du fortjener så mye bedre. 2
Hurepoix Skrevet 4. august 2017 #10 Skrevet 4. august 2017 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: De svarer ikke. Så da er det vanskelig å få svar, når man plutselig er slettet fra sosiale medier etc. Jeg er heller ikke en veldig masete person så jeg forstår virkelig ikke det her. Anonymkode: 96a70...d46 Lol, tenkte ikke på den. Møte opp hjemme hos dem da, ringe på. Si du bare vil ha "closure". Litt gøy om du møter på dama hans og får laga en scene og litt drama. Endret 4. august 2017 av Hurepoix
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #11 Skrevet 4. august 2017 2 minutter siden, Hurepoix skrev: Lol, tenkte ikke på den. Møte opp hjemme hos dem da, ringe på. Si du bare vil ha "closure". Litt gøy om du møter på dama hans og får laga en scene og litt drama. Eh, nei. Man drar ikke hjem til folk sånn, man er jo ikke stalker heller. Eller er det din metode om du blir dumpa? Anonymkode: 96a70...d46 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #12 Skrevet 4. august 2017 Men sånn seriøst. Skal jeg bare ta all avvisningen som et tegn på at jeg er søppel og bør holde meg unna menn? Kan jo ikke holde på sånn for alltid heller. Og hvis han fyren tar kontakt, hva skal jeg si? Bare ignorere? Anonymkode: 96a70...d46
Hurepoix Skrevet 4. august 2017 #13 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eh, nei. Man drar ikke hjem til folk sånn, man er jo ikke stalker heller. Eller er det din metode om du blir dumpa? Anonymkode: 96a70...d46 Har man vært sammen med noen har man da for svingende rett til å dra hjem til dem for å spørre dem et spørsmål! Hva feiler det folk? Ikke rart folk ghoster og blir ghosta med sånne latterlig unnvikende holdninger. 2
Hurepoix Skrevet 4. august 2017 #14 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men sånn seriøst. Skal jeg bare ta all avvisningen som et tegn på at jeg er søppel og bør holde meg unna menn? Kan jo ikke holde på sånn for alltid heller. Og hvis han fyren tar kontakt, hva skal jeg si? Bare ignorere? Anonymkode: 96a70...d46 Du skal si til han at du er såra og vonbroten over hvordan han behandla deg (ghosting) og at du ikke kan være sammen med en person som har så lite respekt for deg som menneske og partner. Next, please! 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #15 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, Hurepoix skrev: Har man vært sammen med noen har man da for svingende rett til å dra hjem til dem for å spørre dem et spørsmål! Hva feiler det folk? Ikke rart folk ghoster og blir ghosta med sånne latterlig unnvikende holdninger. Og hvorfor skulle den personen gidde å åpne døra hvis han ikke vil ha deg? Snakk om å se dum ut. Han jeg har datet i det siste bor i blokk, skal jeg stå og skrike utafor blokka hans da mener du? Kjenner ingen normale mennesker som ville gjort det. Anonymkode: 96a70...d46 5
Gjest Sonic Skrevet 4. august 2017 #16 Skrevet 4. august 2017 Finn en annen på tinder som kan ta over billetten?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #17 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, Hurepoix skrev: Du skal si til han at du er såra og vonbroten over hvordan han behandla deg (ghosting) og at du ikke kan være sammen med en person som har så lite respekt for deg som menneske og partner. Next, please! Menn som ghoster driter jo i det. Mest sannsynlig sitter de og ler sammen med kompisene sine over at de har klart å lure enda en dame. Sånn er menn dessverre. Veldig MANGE menn hvertfall, om ikke alle. Anonymkode: 96a70...d46 4
Hurepoix Skrevet 4. august 2017 #18 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og hvorfor skulle den personen gidde å åpne døra hvis han ikke vil ha deg? Snakk om å se dum ut. Han jeg har datet i det siste bor i blokk, skal jeg stå og skrike utafor blokka hans da mener du? Kjenner ingen normale mennesker som ville gjort det. Anonymkode: 96a70...d46 Ja, hvorfor ikke? Greit å få ut litt aggresjon. Og han skylder deg jo et svar. Er jo han som er drittsekken. Han kunne i det minste skrevet en e-post. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #19 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, Sonic skrev: Finn en annen på tinder som kan ta over billetten? Tinder unngår jeg som pesten. Men ja, leker litt med tanken.. har nok av venner som kunne blitt med. Jeg forstår bare ikke hvorfor han var så gira på å dra, og maste lenge om at vi måtte bestille billetter etc. I tillegg er billettene ikke refunderbare. Anonymkode: 96a70...d46
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #20 Skrevet 4. august 2017 Ring han da, for svarte. Disse meldingsgreiene er bare mas. Ta litt initiativ, kvinne - ikke forvent at en mann forstår hva som skjer i ditt hode, menn leser kun det som står på meldibgene, ikke det som står mellom linjene. Det er like mye din jobb å holde fyr i peise, som hans. Anonymkode: 7f436...a19 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå