AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Mitt største problem med å kutte ned på søtsaker er sjokolade - jeg elsker sjokolade! Det meste av andre typer søtsaker kan jeg fint holde meg unna (smågodt, kaker av forskjellige slag osv.), men sjokolade kan jeg spise i store mengder. Derfor lurer jeg på om noen her har tips til gode oppskrifter på sunne saker med sjokolade/kakaosmak? Kan være alt mulig så lenge det er forholdsvis sunt. Både hjemmelaget sjokolade/konfekt, kaker, desserter etc. Antall kalorier har ikke noe å si, men vil holde meg unna raffinert sukker. Grunnen til at jeg vil kutte ned på vanlig sjokolade er at jeg blir så sløv og dårlig av alt sukkeret. Hadde vært fint å kunne spise noe med sjokoladesmak uten å bli dårlig. Anonymkode: d89c5...39c
doremifa Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Du kan fint erstatte sukkeret med f.eks. stevia, bare sørg for å ha litt mer av det andre tørrstoffet i stedet. Litt vaniljestang eller frukt/bær avokado og lignende kan gjøre seg. Prøv deg fram!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 Mye kan lages med naturlig søtning fra banan, dadler o.l. Anonymkode: a80e8...d5a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #4 Skrevet 13. august 2017 Chili con carne 😜 Anonymkode: f560b...ec5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå