Gå til innhold

Bitte liten hundeseng, ca 35 cm bred og med høye kanter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en bitteliten hundeseng som er ca 35 cm bred, og 28-30 cm andre veien. Den MÅ ha høye kanter. Forslag noen? 

Anonymkode: ca07f...725

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bygg selv? :) 

Anonymkode: a23e0...c09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bygg selv? :) 

Anonymkode: a23e0...c09

Hvordan? Den må være laget av myke materialer, og jeg har ingen sykunnskaper, ei heller symaskin eller tilgang på slike materialer (pluss at det må jo bli svindyrt å få tak i). Hadde vært fint om jeg bare kunne kjøpe en fiks ferdig en

AnonymBruker
Skrevet

Finnes maaaange runde kattesenger som er slik med høye kanter, hvor stor kan den være om den er rund da? diameteren.

Anonymkode: 63282...960

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes maaaange runde kattesenger som er slik med høye kanter, hvor stor kan den være om den er rund da? diameteren.

Det må være stive kanter. derfor er det en utfordring fordi hvis den er rund med stive kanter så får jeg ikke plass der jeg skal ha den. Ellers er diameteren ca 40 cm.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan? Den må være laget av myke materialer, og jeg har ingen sykunnskaper, ei heller symaskin eller tilgang på slike materialer (pluss at det må jo bli svindyrt å få tak i). Hadde vært fint om jeg bare kunne kjøpe en fiks ferdig en

Bruk planker vel. Så kan du male/beise som du vil. Kjøp saueskinn eller annet mykt kan ha oppi :) det blir ikke så dyrt.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, MinniMiMy skrev:

Bruk planker vel. Så kan du male/beise som du vil. Kjøp saueskinn eller annet mykt kan ha oppi :) det blir ikke så dyrt.

Planker er ikke myke materialer. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, men jeg har en slik og det funker ikke, må ha stivere kanter. 

Skrevet (endret)

Planker er ikke myke materialer. 

Tenkte siden det var snakk om høye kanter :) men Europris selger en del hundesenger for en rimelig pris. Mulig de har sånn i plastikk

Endret av MinniMiMy
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du får stivere kanter enn den første der, om det fortsatt skal være mykt. Hva med å ta et gulvteppe,skjære ut en bit i ønsket høyde, lag en sirkel og så legge en pute i bunn? det blir kanskje noe stivere.

AnonymBruker
Skrevet

En sånn her hadde vært perfekt, bare mindre, og i ikke fullt så tett materiale (skal brukes på reise, og dyret blir veldig svett inni en sånn). 

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du får stivere kanter enn den første der, om det fortsatt skal være mykt. Hva med å ta et gulvteppe,skjære ut en bit i ønsket høyde, lag en sirkel og så legge en pute i bunn? det blir kanskje noe stivere.

Med stive/myke kanter mente jeg noe sånt som dette her. Med sånn type stoff blir det ikke så klamt heller: 

Bilderesultat for hundeseng høye kanter

AnonymBruker
Skrevet

På reise? Da bør du jo ha en reisebag, type sturdibag e.l.

Skrevet

En sånn her hadde vært perfekt, bare mindre, og i ikke fullt så tett materiale (skal brukes på reise, og dyret blir veldig svett inni en sånn). 

Dra på Europris de har faktisk lignende senger til hun:) og mye billigere.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På reise? Da bør du jo ha en reisebag, type sturdibag e.l.

Jeg skal ha den inni en romslig trillebag. Den største som jeg måtte ha for at pus skal kunne stå oppreist, blir litt bred og stor så han fort mister fotfeste dersom transportmiddelet rykker til. Pluss at det ikke er mulig å vaske trillebagen. Derfor ville jeg ha noe nedi som både beskytter trillebagen i seg selv og som gjør at han blir komfortabel :) Har prøvd med en sånn myk kattedyne som jeg har bretta ned kanten på osv, men han tråkker den bare ned. 

PS. Pusen min liker å reise, så fint om dere kan holde dere til det jeg etterspør her :) 

AnonymBruker
Skrevet

Da forstår jeg, min er sånn som dytter alt av tepper og senger i et hjørne, så har ingen gode råd dessverre :( 

AnonymBruker
Skrevet

Dytter tråden. 

AnonymBruker
Skrevet

Dytt.

AnonymBruker
Skrevet

Dytt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...