Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ling Lu
Skrevet

Venninna fikk ei t-skjorte av kjæresten da han kom fra London. Den er litt 60-tall med Levis trykket forran på brystet, og helt grei etter min mening. Hun derimot reagerte med å si at hun syns den var skikkelig Harry. Er det bare meg det er noe galt med, eller er virkelig Levis blitt et Harry merke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levi's er vel heller helt motsatt; det ER blitt sett på som harry, men er nå ganske hot igjen.

Gjest Ling Lu
Skrevet

Hehe, ja det var det da. Bor ikke i en by, så det kan jo hende at vi ligger litt etter...Frem og tilbake like langt, kan du si...

Gjest Daniella_
Skrevet

det var hot...ble så harry...så ble det hot...og er nå i mine øyne harry igjen. :oops:

Skrevet

Levi's minner meg fortsatt om ungdomsskolen... Bruker ikke det selv, men synes vel ikke det er harry heller.

Dessuten..kjæresten min skal gi en utrolig dårlig gave for at jeg ikke skal bli glad for det :)

Skrevet

Visste ikke at Levis var ut engang jeg!! :roll:

Skrevet
Visste ikke at Levis var ut engang jeg!! :roll:

Ikke jeg heller, - alt man går glipp av. :ler:

Skrevet

Om det er harry eller ikke, driter jeg faktisk i, så lenge jeg syns klærne er kule. Jeg har to levisbukser som jeg bruker jeg, og har ingen problemer med det... :)

Skrevet

Levis er et kjempekult merke, dessuten er klær og tilbehør av kjente merker fra en god stund tilbake in nå.

Skrevet

synes det kommer helt an på plagget, jeg. jeg synes det er mer harry å gå med et spesielt merke bare fordi alle andre gjør det, eller fordi det er superhipt der og da...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ser på det som harry, fordi Levis var noe jeg brukte på barneskolen, og da var jeg mildt sagt ikke særlig stilig å se på. Og passformen på de buksene er vel ikke noe å få stjerner i øynene av akkurat.

Gjest Anonymous
Skrevet

Om et plagg er in eller ikke er meg svært likegyldig.

Jeg bruker det jeg synes er fint, uansett om det er på mote eller ei. "Nå har Levis blitt harry, så da må jeg slutta å bruke buksa selv om den er fin og knallgod å gå i" :roll: Nei, sånn er ikke jeg gitt ;)

Skrevet
Jeg ser på det som harry' date=' fordi Levis var noe jeg brukte på barneskolen, og da var jeg mildt sagt ikke særlig stilig å se på. Og passformen på de buksene er vel ikke noe å få stjerner i øynene av akkurat.[/quote']

Nåja, Levi's har faktisk enkelte modeller som er OK, blant annet har de en kjempestilig bukse av den typen som er trang i beina hele veien. Den sitter kjempefint over rumpa:) Modellen heter Patty Ann, jeg husker ikke nummeret.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg kjenner en som har fetisj for Levisbukser...
Skrevet
Jeg kjenner en som har fetisj for Levisbukser...

Gjør du? Jeg må innrømme at jeg ikke liker dem noe særlig, de er ekle i stoffet, og sømmene er tykke. Ei venninne av meg, som sverger til Levi's, sa forleden at "du har aldri hatt ei Levi's-bukse!". Men jeg jobber med holdningene mine... :roll:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Gjør du?

Ja, men han er sær. :wink:

Har en Levis-bukse. Liker den godt. Ante ikke at det var noe til-fra-grei i forhold til mote. Men nå er ikke jeg så inne i sånt.

Skrevet

Jeg må si at Levi's har slått kraftig tilbake i det siste. Type 1 kolleksjonen og de nye modellene (Eve og Patty Ann spesielt) er helt rå. Men de gamle standard 501-aktige buksene kan jeg spare meg for

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...