AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Noen som har prøvd? Har sett på flere youtube reviews av denne hårfargen i rosa, som visstnok skal gå ut etter et par vask. På videoene blir resultatet veldig bra. Det jeg derimot bekymrer meg for, er hvordan det blir seende ut når fargen går ut? Og om håret går tilbake til normalt? Har ganske lyst(ikke langt unna platinablondt), bleket hår. Anonymkode: 720a7...a2c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Hos meg hang det igjen svak farge i tuppene der håret var tørt og slitt mens resten gikk ut. Tok lenger tid enn et par vask da. Anonymkode: d01d9...bab
VårKonto Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Den rosa gikk fint ut hos meg, så prøvde jeg den blå.. Har fortsatt masse grønn/blå farge i tuppene, tror det sitter der for alltid. Så vil kanskje ikke anbefale det?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Har hørt mye stygt om den blå fargen. Det er visst noe med at de gule pigmentene i håret blander seg med de blå pigmentene, og man ender opp med en grønnfarge man ikke får ut Håper det går bedre med den rosa! Farget håret i dag, så håper det går ut hehe. Hadde det i alt for kort stund, så er veldig lys rosafarge Anonymkode: 720a7...a2c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Loreal- en versting på grufull dyretortur. Finn annet . Anonymkode: 1077f...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå