Gå til innhold

Date i båt for voksne folk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker jeg må bli flinkere å ta initiativ. Hva med å spørre en dame man får god kjemi med, f eks på pub, om å bli med på en båttur? Jeg er litt "rusten" på området og ønsker ikke å fremstå som for ivrig.

Anonymkode: 147b2...e62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Because of the implication?

AnonymBruker
Skrevet

Mener du at at du møter ei dame du ikke kjenner på en pub, snakker med henne, også spør henne med på en båttur samme kveld? Nei det blir litt ivrig. Spør heller om dere skal møtes en annen dag for en kaffe eller en øl.

Anonymkode: c95d4...cad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel og liker båter, men det er uaktuelt å møtes noe annet enn et offentlig sted de første datene hvis du er en totalt ukjent. Jeg innser at ordentlige menn ikke tenker på det, men som kvinne trenger jeg å ta forhåndsregler for å ikke bli voldtatt og/eller banket helseløs.

Anonymkode: b5af5...893

• Liker 3
Skrevet

Hadde aldri dratt på en båtdate med noen jeg ikke kjenner. Snakk om å bli drept og dumpet på havbunnen når jeg ikke vil ha sex med deg på første date 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, amativeReflection skrev:

Because of the implication?

Jeg tenkte først og fremst på hvordan en slik invitasjon kunne fremstå fra en kvinnes ståsted. Selvfølgelig bør jeg også tenke på meg selv. Det kan jo bli kleint å være langt ut på fjorden når man oppdager at daten er klin gærn.

Skrevet
31 minutter siden, Sonic skrev:

Hadde aldri dratt på en båtdate med noen jeg ikke kjenner. Snakk om å bli drept og dumpet på havbunnen når jeg ikke vil ha sex med deg på første date 

Men hva med siste date? :P

Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Men hva med siste date? :P

You creep! 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at at du møter ei dame du ikke kjenner på en pub, snakker med henne, også spør henne med på en båttur samme kveld? Nei det blir litt ivrig. Spør heller om dere skal møtes en annen dag for en kaffe eller en øl.

Nei, ikke samme kveld. Bare spørre om jeg kunne ringe en dag hvis hun ønsket å bli med på båttur.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke samme kveld. Bare spørre om jeg kunne ringe en dag hvis hun ønsket å bli med på båttur.

Høres omtrent like tvilsomt ut som å spørre: "Lukter denne fillen klorform for deg?"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente om du skulle spøre henne om hun ville være med på en båttur en annen dag den kvelden du møter henne på puben. Nei til den. Som andre nevner: kvinner ser ikke på det som trygt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje en annen setting hvis man ber dama om å ta med en venninne og det fra før er andre med i båten. Altså mer som et party i båten. TS

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koselig det, og kjekt med menn som viser initiativ. Båttur er kjekt det, men må nok ha noen dater å bli bedre kjent før ev båttur.

Anonymkode: 1d5b2...aad

• Liker 1
Skrevet (endret)

En båttur med medbragt mat og slikt på en fin dag kunne jo vært kjempekoselig som en date.

Endret av annebanane
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...