Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #1 Skrevet 11. januar 2005 Hvorfor får jeg ikke til å laste ned sanger fra winmx på pcn min? Er tilknyttet et høgskole- LAN. Kan de ha sperret for nedlasting? Får til å laste ned programmene, men får ikke koblet meg til winmx eller kaazaa.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 11. januar 2005 #2 Skrevet 11. januar 2005 For det første er det kun materiell som opphavsmennene har lagt ut for fildeling som er lov å laste ned. For det andre, tror jeg neppe en høgskole vil ha på seg at de lar brukerne laste ned disse programmene OG i tillegg laste ned filer som ikke er lovlige å laste ned. Du får nok skaffe deg nettilgang hjemme, og starte din kriminelle karriere der ;-)
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #3 Skrevet 11. januar 2005 hehe - enig med Leyla. Høyskolen har helt sikkert lagt inn sperrer. Der jeg studerte var det umulig for andre enn administrator/orakel å legge inn nye programmer og hente oppdateringer. Ellers er vel i hvert fall Kazaa ikke så veldig godtfungerende for tida..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå