Gå til innhold

Dummeste du har gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det dummeste/ flaueste du har gjort, som du angret på? Og hvordan kom du deg videre etter det?

Anonymkode: 4f0db...7de

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Må tenke hardt her :-) blitt noen flauser opp igjennom gitt. Poenget er å ikke dvele for mye ved ting. Vi dummer oss alle ut! Viktigst er å tenke at du langt fra er den eneste,og så se fremover :-)

Gjest NotNaomi
Skrevet

Har tenkt. Ble med en superfin mann hjem. Hadde møtt ham før da. Og så bare dro jeg fra ham etter sex. Fyfader så dårlig av meg! Han så tilmed:-kan du ikke bli her til i morgen? Syns det er så fint å ligge bare inntil. Uff. Dumme meg bare dro. Den sitter i samvittigheten. Har møtt ham senere også,og han unngår meg mest. Helt til å forstå. Jeg oppførte meg skikkelig dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Det må ha vært når jeg var "nysingel". Det var...eeeeh...ganske flaut og creepy. Var over eksen min, men kanskje ikke helt emosjonelt ferdig med at det ble slutt på "forholdet mitt". Det førte til endel forvirring og sære situasjoner...

Var i grunn emosjonelt ustabil en periode. :-)

Anonymkode: 8109a...f9b

Skrevet

Det dummaste eg har gjort er å ha vore for lenge i destruktive forhold.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det dummeste JEG har gjort har vært å involvere meg med menn. Hadde spart mye penger på psykolog om jeg bare holdt meg unna :( Resultat: emotionally fucked up

Anonymkode: f8e62...a13

• Liker 2
Skrevet

Det er noen få ting jeg gremmes over selv mange år senere. En gang møtte jeg en gammel kompis sammen med moren. Jeg hadde aldri hilst på henne, så jeg sa "så du er moren, ja". Det var det ikke. Det var kona. :rodme:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Horten Market skrev:

Det er noen få ting jeg gremmes over selv mange år senere. En gang møtte jeg en gammel kompis sammen med moren. Jeg hadde aldri hilst på henne, så jeg sa "så du er moren, ja". Det var det ikke. Det var kona. :rodme:

Håper du reddet deg inn med: "Du slipper i hvert fall å måtte vise legitimasjon på polet". 

Anonymkode: f3935...868

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oppført meg ordentlig mot menn for lenge. De færreste av dem fortjener respekt i det hele tatt og bruker bare snillisme fra kvinner til manipulasjon og rettferdigjøring av overgrep. 

Anonymkode: 89ed3...889

• Liker 2
Gjest RIFF/LIFE
Skrevet (endret)

Hmmm.. å ja, jeg angerer  på ting jeg har gjort/sagt i fylla. 💀👻😄 

Endret av RIFF/LIFE
.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sikkert gjort masse dumme ting, men en av de desidert dummeste er da jeg hadde glemt å kjøpe julegave til en veninne av meg. Derfor bestemte jeg meg for å gi henne gaven jeg fikk av jobben... Men da vi møttes 2 juledag snakket vi om hva vi hadde fått i julegaver. Og da forteller jeg om det jeg har fått, og klarer selvfølgelig å beskrive detaljert om hva jeg fikk av jobben og hvor ussel jeg synes gaven var. Hun sa ingenting men jeg må nok tro at hun forsto hva jeg hadde gjort..

Jeg har heldigvis gitt henne veldig fine og gjennomtenkte gaver i ettertid og jeg blir alltid flau og helt stressa når jeg husker på denne tragiske hendelsen!!😣

Anonymkode: fcdbd...88e

• Liker 2
Skrevet

Å ikke bryte kontakten/late som ingenting med en gang jeg skjønte tegninga. Har lært nå. Vil aldri kaste bort meg selv på et menneske igjen. Emosjonell distanse er en fin ting.

AnonymBruker
Skrevet

Valgte samme studie som gutten jeg likte. Han skulle studere matematikk så da skulle jeg også det. Fikk ikke gutten og tro det eller ei, men matematikk på universitetsnivå er ikke noe man kun bør velge fordi man liker en gutt. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Valgte samme studie som gutten jeg likte. Han skulle studere matematikk så da skulle jeg også det. Fikk ikke gutten og tro det eller ei, men matematikk på universitetsnivå er ikke noe man kun bør velge fordi man liker en gutt. 

Den her var litt søt :)

Det aller dummeste jeg har gjort er vel å ha sex med en fyr jeg var hovedstups forelsket i, over et par år. Vi møttes hver eneste uke, han lirte av seg de skjønneste ting og jeg trodde virkelig, naiv og dum som jeg var, at det var noe mellom oss. Jeg var uerfaren og var ikke klar over hvor kyniske enkelte mennesker faktisk er i stand til å være for å oppnå egen tilfredsstillelse. Nå vet jeg heldigvis det. Han kastet meg bort som en brukt vaskefille når han møtte en dame som var "verdig" hans liv og som var fin nok til å kunne være kjærestemateriale og ikke bare en å knulle på. Hyggelig for dem, men ikke så hyggelig for meg. Lærte meg en kraftig lekse der. Og aldri om jeg har behandlet noen på lignende måte, selv om jeg har hatt anledning til det.

Anonymkode: 2a772...860

AnonymBruker
Skrevet
På 5.8.2017 den 17.47, AnonymBruker skrev:

haha! Fullførte du skolen og jobber innen det idag?

Anonymkode: 4f0db...7de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...