Gå til innhold

Hei er de noen som kan hjelpe meg litt med en fin gave til dama

Tage

Anbefalte innlegg

Hei dama mi hun er ikke så glad i å få ting eller at jeg skjøper ting men er de noen som karnkje vet hva jeg kan gi til henne i gave for hun skjøper ting til meg og de går jo fint men liker ikke de når eg ikke får lov til å skjøpe ting til hene er de noe som vet. Va jeg kan gi til hun da beklager for skrive feilen min har dykleksi 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp en ring, og en sløyfe, bind ringen til kuken med sløyfen, og skriv en hilsen til henne på kuken.

Leste en annen tråd om det i dag. Dødsromantisk !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

Lettere å foreslå ting om du forteller litt om dama di. Er hun mest hjemme eller raser rundt i skogen? Liker hun fallskjermhopping eller strikking? Pynte seg eller joggedress? Tro det eller ei, men damer er forskjellige. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Kan du ha råd til en helg på hytte? Er jo super -romantisk det. Kjøp med vin og god mat. Sitt ute på verandaen med levende lys om kvelden <3

Ellers kan du jo bare ta henne med på en dagstur også da. Eller ta et bilde av dere. Forstørre det i ramme? Det er jo fint! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag et personlig klippekort, varme ord og tanker på s. 1 og 2. På s. 3 er det 16 eller 25 ruter med opplevelser eller ting dere kan gjøre sammen, eller noe du kan gjøre for henne; f. eks: ingen oppvask, tur til sentrum, 5 gode klemmer, plystrekonkurranse, 1 time i armkroken, 3-retters hjemme, hodemassasje, tur til IKEA, Romantisk vandring i Groruddalen, ansiktsvask, måneskinnstur, stjernekikking, flørting, ryggkløing.... osv Og ting kan gjentas, det trenger ikke være 25 ulike ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 minutt siden, Nietsoj skrev:

Lag et personlig klippekort, varme ord og tanker på s. 1 og 2. På s. 3 er det 16 eller 25 ruter med opplevelser eller ting dere kan gjøre sammen, eller noe du kan gjøre for henne; f. eks: ingen oppvask, tur til sentrum, 5 gode klemmer, plystrekonkurranse, 1 time i armkroken, 3-retters hjemme, hodemassasje, tur til IKEA, Romantisk vandring i Groruddalen, ansiktsvask, måneskinnstur, stjernekikking, flørting, ryggkløing.... osv Og ting kan gjentas, det trenger ikke være 25 ulike ting.

Måneskinnstur og stjernekikking. Veldig fint <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...