AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Hørt mange historier om menn som ikke ville bli sammen med jenta, men som etter noe tid angret og ville likevel. Noen her som har opplevd dette og kan fortelle sin historie? Hva var grunnen til at han i utgangspunktet ikke ville? Hvor lang tid tok det før han kom tilbake? Hadde dere noe kontakt i mellomtiden? Anonymkode: cc4a5...4f4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Ingen av oss var klar for et seriøst forhold da vi traff hverandre, så det ble mye vingling frem og tilbake hvor vi følelsesmessig kjørte på, bremset, bomma, kjørte utenfor osv før vi sa stopp. Hadde ingen kontakt inntil vi traff på hverandre igjen og følelsene var der fremdeles. Om ikke sterkere.. Hadde gått såpass lang tid at vi begge hadde rotet med andre/nesten havnet i nye forhold. Men begge hadde hverandre i baktankene hele tiden og så på hverandre som "the one that got away". Nå har vi vært sammen i 3 år og er fortsatt forelsket. Ellers har jeg opplevd nedturer med sånne ting også..Eksen min og jeg ble også sammen etter et halvt år uten kontakt, da vi skulle prøve igjen så var ingen av de tidligere problemene løst (grunnene til brudd). Så det har mye å si...Altså..Hvorfor ble det slutt? Var det på grunn av livssituasjon/ytre omstendigheter, som er borte..? Eller er det fordi man ikke passer sammen/krangler hele tiden etc. Fikk sikkert mye unødig info her, men regner med at du kanskje spurte fordi du kanskje håper på å få eksen din tilbake? da anbefaler jeg deg å tenke over hvorfor det ble slutt... Anonymkode: 5c775...264 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen av oss var klar for et seriøst forhold da vi traff hverandre, så det ble mye vingling frem og tilbake hvor vi følelsesmessig kjørte på, bremset, bomma, kjørte utenfor osv før vi sa stopp. Hadde ingen kontakt inntil vi traff på hverandre igjen og følelsene var der fremdeles. Om ikke sterkere.. Hadde gått såpass lang tid at vi begge hadde rotet med andre/nesten havnet i nye forhold. Men begge hadde hverandre i baktankene hele tiden og så på hverandre som "the one that got away". Nå har vi vært sammen i 3 år og er fortsatt forelsket. Ellers har jeg opplevd nedturer med sånne ting også..Eksen min og jeg ble også sammen etter et halvt år uten kontakt, da vi skulle prøve igjen så var ingen av de tidligere problemene løst (grunnene til brudd). Så det har mye å si...Altså..Hvorfor ble det slutt? Var det på grunn av livssituasjon/ytre omstendigheter, som er borte..? Eller er det fordi man ikke passer sammen/krangler hele tiden etc. Fikk sikkert mye unødig info her, men regner med at du kanskje spurte fordi du kanskje håper på å få eksen din tilbake? da anbefaler jeg deg å tenke over hvorfor det ble slutt... Anonymkode: 5c775...264 Det første du beskriver er veldig likt mitt tilfelle. Omstendighetene mest for hans del gjorde at det aldri ble oss. "Bruddet" er rimelig ferskt, men vi har møttes to ganger tilfeldig og det er fortsatt mye følelser mellom oss. Jeg håper vel på at når ting er annerledes blir det oss. Likevel vet jeg at jeg ikke kan sitte å vente. Vi er begge fullt klar over hvor bra det kunne blit .. Anonymkode: cc4a5...4f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå